Vlákno názorů k článku
80 % spotřebitelů vnímá ceny mobilních služeb spíše pozitivně, ukázal průzkum zadaný ČTÚ od RRŠ - Ad Pouze 10 procent lidí má telefon jen...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 11. 2023 18:53

    RRŠ

    Ad Pouze 10 procent lidí má telefon jen na volání. - ono to je celkem dost, každý desátý.
    Patřím mezi takové, a neustále mne přesvědčují, že jsem exot a musím přeci v telefonu mít bankovnictví, e-mail,appky do obchodů, webový prohlížeč, WhatsApp, Telegram, Instagram... - a že je musím potřebovat.
    A do toho mi operátor neustále spolu s cenou navyšuje objem dat, byť moje spotřeba je nic.

  • 2. 11. 2023 6:11

    martyd420

    Tohle nenávidím... akorát z opačné strany :) Nějaké GSM hlasové služby jsou úplně to poslední, co mě na mobilu zajímá. Hlasové služby a SMS mívám u operátora zablokované a používám jen data.
    Bohužel v čr neexistuje normální neokrádací nabídka - k rozumným datům si prostě vždy musím koupit gigantický balík desítek minut GSM hovorů a SMS, přičemž moje spotřeba těchto služeb za poseldních 5 let je nula minut a nula SMS.

  • 2. 11. 2023 8:43

    RRŠ

    Soudím, že takových, jako vy, bude zhruba stejně, jako takových, jako já - tedy kolem 10 %. To by znamenalo, že skoro pětina lidí používá služby výrazně asymetricky a uvítala by tarif, kde je ta nevyužívaná složka zastoupená jen minimálně.
    Jenže: operátoři nemají zájem poskytovat služby tak, aby vyhovovaly zákazníkům. Oni mají zájem prodávat za co nejvíce peněz co nejméně služeb, které potřebujete, ale klidně k tomu přibalí balík takových, které nevyužíváte, protože tím nevyužíváním jim fakticky nerostou náklady, a je to pro ně zadarmo. Podle jejich marketingových oddělení prostě vypadá lépe, když zdražení vykompenzujete přidáním dalších pár stovek mega dat k telefonovacímu tarifu, případně neomezeného volání k datovému tarifu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).