Společnost Telly chystá úpravy ve svých aplikacích pro internetovou televizi. Aktualizace proběhne v noci z 1. na 2. února 2022 po 1:00 hod., u většiny aplikací se tak stane automaticky. Po dobu aktualizace nebude služba funkční.
„Aktualizace se týká většiny Telly aplikací a zařízení, včetně set-top boxů Arris, a přinese vyšší stabilitu platformy i řadu novinek. Zároveň odstraní drobnější chyby a nedostatky aplikace. Satelitní televize se aktualizace nijak nedotkne,“ upozorňuje provozovatel.
Uživatelské prostředí bude přepracováno do modernějšího vzhledu. U všech aplikací se objeví záložka Domů, pod kterou najdete výběr nejlepších pořadů dle hodnocení, kategorizaci obsahu dle žánrů i přehled rozkoukaných pořadů. Nastavení vlastních skupin stanic se nyní propíše i do ostatních zařízení a aplikací vedených pod vaším účtem. Skupiny budete moci spravovat přes webový přehrávač na stránce moje.telly.cz. Novou podobu získá rovněž elektronický programový průvodce, vyhledávání nabídne lepší a přesnější výsledky včetně seskupení jednotlivých dílů seriálů.
Set-top box Arris – U set-top boxu proběhne automatický restart v nočních hodinách. Pokud se automatický restart neprojeví, restartujte váš set-top box ručně, nejlépe vytáhnutím set-top boxu z elektrické sítě a opětovným zapojením po 30 sekundách.
LG TV – Pro aktualizaci restartujte svou aplikaci nebo televizor. Pokud by se aktualizace neprojevila, aplikaci odstraňte a znovu nainstalujte z vašeho LG Content Store.
Android TV – Pro aktualizaci otevřete sekci Nastavení >> záložka Aplikace >> Telly >> Vymazat mezipaměť (Cache). Pokud by se aktualizace neprojevila, aplikaci odstraňte a znovu nainstalujte z vašeho Google Play Store.
Samsung Smart TV – Těchto aplikací se aktualizace netýká. Aplikace již byly aktualizovány.
tvOS – Dle vašeho nastavení se aplikace buď automaticky aktualizuje, nebo bude potřeba manuální aktualizace (verze 1.12.13).
iOS a iPadOS – Dle vašeho nastavení se aplikace buď automaticky aktualizuje, nebo bude potřeba manuální aktualizace (verze 3.9.17).
Android mobil/tablet – Dle vašeho nastavení se aplikace buď automaticky aktualizuje, nebo bude potřeba manuální aktualizace.
Webový prohlížeč – Aktualizace se projeví automaticky, není potřeba uživatelský zásah. V případě komplikací bude nutné smazat a opětovně přidat webový prohlížeč ve správci zařízení na stránce moje.telly.cz.
Xbox – Nově je dostupná aplikace pro zařízení xBox. Najdete ji v Microsoft Store.