Velevážený velkořediteli zeleného z*rda!
Protože u Vás nakupuji předpokládám, že také rád nakupujete - přijměte prosím 10 balík mých h@ven. Faktura přiložena, splatnost 14dní. V případě že balík nechcete jděte si přečíst vývěsku zavřenou v registračce ve sklepě na záchodě a na základě reklamačního postupu v ní uvedeného objednávku zrušte. Další zásilku h@ven odesílám hned zítra a jsem zvědav, zda se Vám bude také líbit.
Dobrou chuť...
OK, všichni si zkontrolujme, co vlastně nakupujeme (co jest v košíku). Ale popravdě si myslím, že automatické přidávání zboží do košíku, aniž bych ho chtěl, je sprosté, neslušné, nehorázné! Ono totiž slušného člověka tak nějak ani nenapadne, že by se mohlo stát, že mu někdo něco do košíku jen tak "pro legraci" dal! Ukliknu se? Přidám do košíku omylem něco já osobně? Nepřekontroluju to? Rovnou to objednám? OK, moje blbost, já jsem udělal chybu, já si ponesu následky! Ale promiňte, být jakožto zákazník zodpovědný za to, že shop udělá podvod v podobě "přihodíme, třeba si nevšimne"? Jako to myslíte vážně?