Naopak, pokuta ve výši jedné denní tržby mi přijde na začátek dost dobrá. Jednak vůči samotné marži, kterou jim to sebere za mnohem více dní, a druhak i proto, že je to PRVNÍ pořádnější pokuta a až udělají podobný podvod příště - a oni udělají - bude pokuta vyšší. Samozřejmě za předpokladu, že se jejich úřad na podobné věci dívá jako ten český, tj. že když po první pokutě došlo k recidivě, byla pokuta evidentně nízká a je potřeba ji zvýšit. Nicméně dobře jim tak!
Mě se u nich nakupuje dobře už od dob, kdy se k nim chodilo po schodech dolů v Jateční ulici, než se přestěhovali do areálu tržnice, ale tyhle Black Friday a všechny "už od" kampaně jsou tak slizké a odpuzující. Proč to dělají?
Nebylo by lepší celé oddělení marketingu zrušit a snížit ceny o půl procenta? Doufám, že jim Maďaři pomohou s rozhodováním.
Upřímně to Alze přeju. Byl jsem její dlouholetý zákazník, koupil jsem si tam věci za cca 2,5 mil. Kč, ale jejich chování v posledních jednotkách měsíců, poté co 4 ze 6 objednávek mělo jejich vinou chybu, bylo tak zoufalé, že jsem tam skončil. Vůbec nechápu, že firma této velikosti nemá oddělení, které nastalé problémy SKUTEČNĚ řeší, protože opakovaně posílané zkopírované stejně znějící zprávy z jejich běžné podpory jsou fakt spíš k naštvání.
tak já sice chápu vaše rozezlení, že vám posílají předpřipravené, nicneříkající odpovědi - osobně mě také podobné chování -ere neskutečně.
ale zkuste se na to podívat "objektivně" (aka z jich pohledu).. PROC by s vámi nevytřeli chodník? Myslíte si, že i 3 mil od jednoho klienta je pro něco, před tím se musí klanit? Budou na vás -rát zvysoka, protože máte jen tři možnosti:
a) Podat nějakou stížnost na jejich chování / postup k COI - tak od toho vás fakt důrazně odrazuji. To je naprostá ztráta času. Ta trapná Obchodní inspekce, kvůli které si museli dát všechny e-shopu v CR nějakou "noticku" do OP, že případným ARBITREM je COI - to je totální výsměch českému národu.. "ARBITR"??" - ti k--reteni v COI NIC TAKOVEHO NEDELAJI!! Jejich činnost, coby arbitra, spočívá v tom, že si vezmou stížnost od spotřebitele, přidají ko tomu hlavičkový dopis a pošlou e-shopu k vyjádření. Pokud se e-shop neozve do 90 dní, tak případ odloží. ZADNOU DALSI AKTIVITU nevyvíjejí.. Ten -EBIL, co navrhl to ustanovení, by měl jít SEDET ! .. totálně k ničemu .. a dokonce COI vám ani nedá vědět, že případ odložila, ".. no to víte.. nemáme lidi"..
b) kvůli něčemu se s nimi soudit (a zde oni tahají za silnější provaz, protože věří, že je jen málo zarputilců, kteří hodlají zaplatit za soudní spory XX tisíc korun a věnovat se jim dva a více let - a i kdyby prohráli - tak co? pro ně je to plivnutí do vody a vy stejně nebudete mít možnost někde vítězoslavně mávat s nějakým rozsudkem, jak jste dostal Alzu)
c).. budete nakupovat někde jinde, na Alzu se vykašlete a všechny v okolí seznámíte s tím, jací jsou to --archanti.
jiné možnosti nemáte. Polud nejste nějaký neskutečně nadaný typu Jana Krause, nevlastníte mediální impérium apod.-
Já chápu, jak to myslíte, a bohužel věřím, že přesně takhle na to Alza kouká a cíleně si se zákazníky pozadí vytírá.
Ale sám jsem majitel obchodu s obratem ve větších stovkách milionů, finančně jsem docela mile "za vodou" a vlastně bych si s lidmi mohl (být blbec:) vytírat taky, protože by mi to finančně bylo úplně jedno, ale stejně když se zblbne nějak výrazně hodně objednávka i za hloupých pár stovek, tak ji sám osobně řeším. U Alzy jsem naivně čekal, že třeba přesně k tomuhle je ten slavný "VIP obchodník", který nám byl přidělen - ale evidentně není. :-)
VIP obchodník nám byl na to, aby nám nabídl 70% slevu na sluneční brýle nevygooglovatelné značky, přičemž pro smrtelníky byla sleva jenom 45% (MOC asi 7800 Kč). A nejhorší bylo, že mu bylo asi tak 15-25 let a tedy tomu i sám věřil a cítil se být uražen, že jsme to nebrali jako VIP službu. Vypadalo to na jednodenní školení hned po maturitě z hotelnictví nebo SOU automobilní.
Vidíte, např. Air Bank teď nabízí superumegavýhodnou 50% slevu na LG televize. Škoda, že ty televize jsou i po gigaslevě za naprosto stejnou cenu jako všude jinde bez slevy. Dokonce i u těch samých soudruhů slevových podvodníků LG, co je Air Bank inzeruje.
Alzu jsem měl opravdu rád,ale to se jmenovala ještě alzasoft, prodávala věci jen k PC a byla levná.
Od dob skřeta tam nakupuju pouze sporadicky.
Nicméně, jelikož mi k mému překvapení vyšli ochotně vstříc, když jsem nestihl objednat jeden krám v dost výrazné akci, možná tam zase začnu nakupovat. To aby se jen nekritizovalo, všude takto určitě nejednají;-)