No mají bohužel pravdu HEUREKA odírá eshopy do mrtě , my jim dáváme peníze a oni si nakonce tahají zákazníky přes svuj košík a chtějí ještě více, a to že člověk zaplatí reklamu XXX krát je taky pravda a konkurence mezi klíč slovy ani nemluvě - to samé kdo dá více je nahoře a hrají na neschopnost uživatelů : HEUREKA UŽ DÁVNO NENÍ POROVNÁVAČ CEN PRO LIDI ALE CO NEJVÍCE VYCUCAT ESHOPY
Náklady na nákup přes košík, 14Kč
Náklady na nákup přes CPC facebook, AW, Sklik - 80 Kč (klik 3Kč)
Konverzní poměr z heureky 15% (klik 1,2 Kč)
Konverzní poměr z PPC - 2,5%
Já ti nevím, ale na heurece buďto prodám za stejný peníze 15x tolik, nebo mě to stojí 15x méně. Heureka je stroj na peníze.... na moje. To že máš blbej sortiment, který má dalších 10000 eshopů, to uje tvůj problém,za to heureka nemůže.
:-) :-) :-)
.. a jakejpak atribuční model používáte ??? Pokud by jste náhodou nevěděl, co to atribuční model je (není to rýpání, pouze to opravdu moc lidí neví) tak to znamená, že lidí k Vám chodí různě často v různých fázích nákupu. Předpokládám, že používáte lask click (poslední návštěvu před nákupem). Když to přepočítáte na first click (první návštěvu ) tak to tak bobastický čísla nejsou ..
Jo, jo .. není nad to, když "to co říkaj v televizi nebo na Googlu" je pravda ...