Doufám, že to nebude fungovat tak nesmyslně jako na Mallu, kde jsem nedávno dal do košíku čtyři položky a oni trvali na tom, že se to bezpodmínečně musí poslat jako tři samostatné zásilky bez možnosti sloučení a jako bonus byla u každé z nich jiná nabídka variant dopravy (a každá samozřejmě placená zvlášť). Pokud by ten "partnerský prodej" měl fungovat takhle, tak ať si ho zastrčí tam, kam slunce nesvítí.
Pokud to tak někomu vyhovuje, tak ať si klidně nechá posílat každou položku jindy, jinak a jinam, proti tomu nic nemám. Ale nevidím jediný důvod, proč by, pokud to zákazník upřenostní, nemohla Alza objednávku posbírat a připravit mu ji celou např. na Alzadrive nebo do svého boxu, jak je zvyklý a jak mu to vyhovuje. Vždyť to tak stejně běžně dělají s vlastním zbožím, které také nemají všechno pohromadě. Jsem ochoten akceptovat i to, že takhle bude doručení trvat třeba o dva dny déle, než kdybych si to nechal posílat přímo od těch jednotlivých partnerů. Ale nerozumím tomu, proč zákazníkovi tuhle možnost vůbec nedat.
No je to opruz, ale pokud nebudou mít "Amazon FBA" tak to přece jinak nejde. Objednával jsem minulý týden pánev a šlo to PPL z Krnova, kde má firma výrobu a sklady.
Takže debata může být "má to cenu provozovat" když fullfilment nemají a požadovat "vše nebo nic", ale jak to vypadá, tak to funguje i takto.
Jeden dodavatel mi říkal, že u Mall prodají hned v prvním kvartálu stejné množství produktů jako po 5 letech na svém shopu (50ks/den), ale ten organizační opruz, splatnost, nefunkčnost API způsobilo, že všechnu marži sežere plat člověka, kterého kvůli tomu museli nabrat. Respektive jsou v plusu, ale splatnost snad 120 dnů nebo něco takového je zlomilo a zrušili spolupráci.
Mě teda překvapilo, že ten obrat tam je, kdyby mi někdo před 3 rokama řekl, že něco takového bude Mall nabízet, tak bych to tipoval naopak, komplexně připravené workflow, konektory na eshopové platformy, všechno zautomatizované ale prd se tam prodá (takto mám zkušenost s Amazonem :-). A je to naopak.
No tomu já zase rozumím velmi dobře proč to nedělají. Kdybych náhodou kupoval víc věcí, tak bych se velmi podivoval, kdyby něco takového uměli (to že něco chci má malý vliv na úvahu jestli to dostanu), od toho je fullfilment, adhoc skládání "právě došlých balíčků od různých dodavatelů", to by mohlo být konečně něco, co Bezose dostane do roka do rakve. Mall by to asi položilo do večera.