Vlákno názorů k článku
Alza zvedne počet výdejních AlzaBoxů, bude jich přes 600 od Michal Kubeček - Jsem docela rád, že nejsem jediný, kdo má...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 7. 2020 19:27

    Michal Kubeček

    Jsem docela rád, že nejsem jediný, kdo má dojem, že služby Alzy jdou poslední měsíce do háje.

    "Poslední měsíce" je problém se všemi e-shopy a doručovacími službami. Co se mne týká, u Alzy těch problémů bylo nejméně; z deseti objednávek, které jsem u nich udělal od začátku koronavirových opatření, jsem narazil na jediný problém, kdy se ztratila jedna položka (SD karta). Pak tedy ještě mám vyhlédnutou webkameru, u které se postupně z "očekáváme květen 2020" propracovali (zatím) k "očekáváme srpen 2020" - jenže tu prostě nemají nikde, dokonce ani u výrobce. Oproti tomu jsem udělal naprosto tragickou zkušenost s Mallem a co předvedla Česká pošta při doručení zásilky z Německa, to se jen obtížně popisuje bez neslušných výrazů. Takže ty zkušenosti jsou asi silně individuální.

  • 25. 7. 2020 14:12

    Martin

    Jsem docela rád, že nejsem jediný, kdo má dojem, že služby Alzy jdou poslední měsíce do háje. Také jsem býval ve stavu "100 % nákupů u Alzy", teď je to "cokoliv, co mají a doručí hned, tak Czc.cz" a co nemají, tak na Mallu nebo v nouzi jinde. Zrovna dneska jsem Mall využil, objednáno ráno okolo desáté, teď před druhou doručeno. Prima služba. U Alzy bych dle zkušeností z posledních objednávek čekal tak do úterka do středy a to i při objednání dovozu Messengerem do 90 minut.

  • 25. 7. 2020 13:27

    Smazaný profil

    Roky a roky jsem prehlizel styl komunikace Alzy za to, ze mela vymakanou logistku. D+1 i k nam do diry. Spica a ostatne to bylo neco, co tu jini nemeli a na tom vyrostli.

    cca pred rokem a pul zacaly zmeny, na venek ve prospech spotrebitelu, realne zaclo katovani nakladu a tvrda matematika na cem se da pri cene dopravy co uctuje nejvice trhnou..

    takze zrusili pulku doprav k nam a zavedeli jen to "nejvyhodnejsi" z D+1 jsme tak na D+2-3 nekdy i 4. V jinych mistech dopravy udelali tak, ze sip roste nejde vybrat rozumneho kuryra a vozi to nejaka ta taxi sluzba, jenze ti nejsou staveni na to, ze dorucuji zasilky, takze ty neumi prines treba na recepci firem a kdyz uz jo, striktne vyzaduji PINy apod. takze se zasilky nekdy nedorusi, protoze proste do prace to nejde a ke mne domu je to dlouho.

    Takze svete div se, zacal jsem nakupovat tam, kde bych si to nikdy predtim neumel predstavit. Samo alzu vyuzivam porad, ale z pomeru 100 % u Alzy jsem tak na 50-60%.

    Ja verim, ze to Alzu nepolozi, a verim, ze to maji propocitane velmi dobre, co je vyjde nejlip, ale ze stavu tolerance komunikace + toho, ze jsou casto drazsi, jsem proste presel do stavu, ze uz to resim a verim, ze takovych lidi bude vice, ale porad budou i tak nejvetsi.

    A ten zbytek nema smysl resit. Zakaznicka podpora v podstate neni. To tam proste cekat nejde.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).