V Barceloně otevřeli vývojářské centrum a teď se s brněnskou firmou dal do hovoru i španělský vyhledávač Amadeus. „Jde o vůbec největší a nejsložitější datové partnerství, které Kiwi.com zatím uzavřelo. Amadeus nám dodává bezkonkurenční rychlost s jedinečným obsahem dat a geografickým pokrytím,“ vysvětluje v tiskové zprávě šéf firmy Oliver Dlouhý důvody pro spolupráci.
Amadeus se v cestovním ruchu pohybuje už třicet let a mladé brněnské firmě může doplnit její vyhledávací algoritmy a zvýšit počet letů. První odhady mluví o rozšíření databáze o 750 milionů předem vypočtených leteckých kombinací. Amadeus tak pomůže Kiwi.com posílit především na mezikontinentálních trasách.
Pro Dlouhého tým je to základ pro plánovanou expanzi. Firma rychle roste a letos už pro ni pracuje 1400 lidí s tím, že měsíční obrat se vyšplhal už na 60 milionů eur.