Nesmysl. Maximálně kategorie zboží. A i to moc nefunguje.
V Globusu si můžeš koupit oběd v restauraci, potraviny, drogerii, olej do auta, kytky a travní substrát, kolo, televizi, zahradní nábytek, nafukovací Challanger pro prezidenta, cokoli.
Alza nebo Rohlík mají taky věci napříč segmenty. Od šamponu na vlasy, po šampón na podlahy.
Zrovna tohle je úplně iracionální strach. :)
Google tě spíš bude sledovat podle polohy a znalosti dat, co je na té adrese. Nepotřebuje na to wallet. Tam data drží banka a karetní společnost. A taky neznají konkrétní zboží.
Čeho se bojte, jsou faktury, které vám z Alzy nebo Mallu dorazí do Gmailu. Tam ty data umí vytěžit. Tam je to zboží rozpoložkované.
A jestli se něčeho vyvarujte, tak jsou to služby elektronické účtenky. Kdy obchodníkovi do terminálu dáváte svůj email. Zcela běžné v severní Americe. Tam vás pak mají marketingově dokonale zmapovaného. Protože jsou v té účtence, kterou zpracuje provozovatel účtenkového systému a přijme provozovatel freemailu, položky nákupu v plain textu vypsané.