Atmedia zdražuje reklamu a začne ji prodávat pouze na dvě věkové skupiny

5. 10. 2018

Sdílet

Ilustrační obrázek - zatím nepoužívat! LUPA Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek

Od příštího roku bude mediazastupitelství Atmedia, které zastupuje 22 tématických televizních stanic, nabízet svým klientům reklamu cílenou pouze na dvě věkové skupiny. V rámci programových balíčků Atmax, Atadults a Atchoice na diváky ve věku od 15 do 69 a v podobě balíčku Atkids na cílovou skupinu dětí od 4 do 14 let. Druhou jmenovanou pak nabízí Atmedia na českém trhu jako jediná.

ROZHOVOR: Atmedia – Počet nulových spotů se za posledních pět let zvýšil desetkrát

Dojde tak k úplnému zrušení prodeje reklamy na cílovou skupinu diváků starších patnácti let, čímž odpadne nabízený obchodní balíček Atsmart. Většina stanic z programového portfolia Atmedia je součástí peoplemetrového měření s výjimkou několika, obvykle regionálních programů. Prodej tak probíhá na standardní televizní měnu GRPs, v případě neměřených stanic pak prostřednictvím pásmových ceníků.

K příštímu roku dojde i k úpravě stávajících koeficientů sezonality platných pro všechny obchodní balíčky. V důsledku častější vyprodanosti televizních stanic přistoupila Atmedia zastupitelství k meziroční změně koeficientů, které společně s úpravou obchodní nabídky způsobí zvýšení cen inzerce v průměru o deset procent. 

Atmedia nabízí kromě klasické spotové kampaně i další formy reklamy, jako je sponzoring, product placement, teleshopping, injektáže nebo HbbTV reklama.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).