ČTU to maximálně orecituje nějakým blafem a šlus... nedivím se, dobře mířený kapřík jistě udělal své... a tím nemyslím to zvíře co se požírá na vánoce :o))) 4 operátor by nezměnil nic, prostě by si plácli ne 3 ale 4 a kartelíček by fungoval vlastně dál.
Co se vydražených přídělů týče, PODA a.s. by měla ten svůj snad dokonce vracet / prodat, protože se 40Mhz nedovedli udělat vlastně nic, jistě po tom pokud bude moci hned skočí O2. Kdo / co je incrate s.r.o., mají 80Mhz příděl ale v praxi se nic neděje, či ano ? Tmobile také nic, proč vůbec někdo bojuje o příděl, když pak leží roky ladem... a ano, ani tady díky dobře mířenému kapříkovi nečekám že by byl nějaký problém s ČTU :o) Vyházet nepomůže, novota chytne stejné móresy jako staří a jsem tam kde jsme byli. Dyť do rady ČTU se furt někdo hlásí, je dosazen... ale jen se zaběhne do zvyků a život jde dál. Skoro začarovaný kruh, aspoň prozatím...
Výdej balíčku na poště znamená vystát frontu, manuální hledání balíčku v počítači a potom jeho pomalé dohledání. Výdej balíčku v kurýrní službě je bez fronty, vyhledán je pomocí QRka nebo pinu a obratem vydán.
Podání balíčku na poště znamená vypsat průvodku, vystát frontu a počkat na manuální přepis údajů z průvodky do počítače. Příjem balíčku v kurýrní službě jde vyplněním formuláře na webu, bez fronty a rychlým načtením QRka nebo čárového kódu.
Proč to na poště nemůže fungovat stejně hladce jako u několika jiných firem ? Pro nás je to důvod, proč se poště zdaleka vyhýbáme.
A kdy jste byl naposledy na poště? Nic z toho už dávno neplatí.
Na větší poště jsou vyvolávací systémy, kde jen vyberete výdej balíku, kam opíšete kód. Pak jen chvíli čekáte a balík je obratem vydán. Na menší poště se fronty netvoří a i tak je výdej okamžitý.
Podání balíku již nevyžaduje nutně průvodku. Pokud máte zákaznickou kartu, tak nic z toho nepotřebujete. Jen načtou kartu a balík převezmou. Stejně tak už několik let je možné vyplnit formulář na webu. Tam máte dokonce možnost si nechat balík odeslat přímo kurýrem. Tudíž na poštu nemusíte chodit.