"Tak určitě by se to nedalo normálně vysvětlit" - to je právě ten problém. Lidi, ať už jsou na jakékoliv pozici, jednají zkratkovitě. Vidí jméno a slovo insolvence a dál už je nic nezajímá. Kolikrát vůbec nedokážou pochopit psaný text, natož aby si informaci přečetli celou. A už vůbec nedokážou vyvodit z textu racionální závěr. Představte si, že se někde v nějakém výpisu objeví Vaše jméno a vedle toho slovo zloděj. A až v konrétním článku se čtenář dozví, že jste například dopadl zloděje. Jenže ten, kdo na daný článek neklikne, nebo není schopen porozumět psanému textu, bude mít pokřivený úsudek.
Tím samozřejmě nechci obhajovat jednání toho pána, protože o tom případu nic nevím. A už vůbec ne to, že by za to měl nést zodpovědnost vyhledávač. Jen chci říct, že je možné vše (včetně Vámi zmíněné výmluvy).
to je korporatni "mentalni rakovina"
sam jsem byl kvuli pomluve vysetrovan aby nasledne firma celou vec shodila ze stolu a dokonce nabidla sve pravniky proti pomlouvaci, ale trvalo to 6 mesicu
v podstate je to priposranost, jediny kdo by teoreticky mohl takovou vec zahodit rovnou je vlastne majitel firmy (board etc.), jinac se zamestnanec musi chranit procesem a casto mu to vlastne ani nestoji za to