Aby to s tím údajným extremismem nebylo jako s tím rasistickým PewDiePiem. Jak všichni papouškovali tvrzení WSJ o rasistickém a antisemitském obsahu, aniž ten obsah sami viděli - to byla komedie hodná bratří Marxů. ;)
Já vím, že umírající kobyla nejvíc kope, ale aspoň by se u toho nemusela historicky ztrapňovat. :-P
Já mám veškeré reklamy totálně zablokované, (i tady a tak, že se mi nezobrazují vůbec žádné), takže je mi srdečně u zadku, co s nimi Google, a nejen on, dělá. Ale vidím, že senochrupů, kteří si myslí, že reklama je nejlepší zdroj kvalitních informací, (nebo kteří se jí živí), je pořád ještě dost.
OMG:
Správně jsi reklamní průmysl a jeho maňásky ohodnotil. A slovo reklama je složenina ze dvou slov - re, opakování a klama, čili lež, klamání, podvod. Takže slovo reklama znamená, přeloženo do češtiny, opakovaně klamati. A přesně o tom to je! Vyrobili jsme šmejd? Nevadí, zaplatíme reklamu, (čím zhovadilejší, tím lépe), ono se pár trumberů, kteří si to koupí, najde. Jediný lék je,jakoukoli reklamu tvrdě ignorovat a blokovat bez ohledu na to, jak moc to bude její tvůrce a distributory bolet. Podvodník si nic jiného, než kopanec do zadku nezaslouží.
Váš výklad pôvodu slova reklama je nezmysel.
Reklama = latinské reclamare (protestovať) alebo francúzske réclamer (vyžadovať).
http://stuchlik.blog.vsem.cz/2011/03/29/historie-a-marketing-puvod-slova-reklama/
Zajímavé dilema. Inzerenti chtějí svoji reklamu v uživatelském obsahu, ale z ideologických důvodů nechtějí, aby byla v tom na co se lidi dívají :-)
Vidím v tom snahu ovlivňovat média ze strany inzerentů. Jako jsou zvyklí z klasických novin.
V dnešní době se společnost rozděluje na příznivce starých progresivistických pořádků a na ty co jim to už leze krkem.
Těžko říct kolik je kde těch kterých, ale např. Brexit či vítězství ve volbě prezidenta USA ukazuje že opozice již není málo.
Problém je že ti první (zastánci starých politicky korektních progresivních pořádků) jsou z 95% zastoupeni ve vedení korporací, na vysokých postech státní správy a drží většinu vlád atp..
Něco se srovná volbami, něco bude potřebovat více času.
Než se ta propast srovná, budeme svědky dost hlučných "projevů nepochopení".