O2 provedla pro své uživatele i jiné úpravy.Jako dlouholeý uživatel již od prvého vysílání televizního signálu po pevné lince jsem byl příjemcem.Dodnes mám pevnou linku.Všem uživatelům,byl do konce měsíce října,umožněn mimo příjem televizního signálu pro televizní přijímač přijímat teno signál ještě na dvě jiná zařízení t.j.mobil,počítač tak jako je to u všech jiných společností které televizní program šíří,ať již satelitem,internetem.O2 to zrušil a pokud by to příjemce vyžadoval tak prostě zaplatit.Tento přístup se mě hrubě dotkl.Oni prostě hřeší na zakoupení přenosu sportovních přenosů extraligy společností O2 a tak asi věří že si lidé zaplatí.JInak je to podle mě cesta zpět.
Největší peklo je ta jejich "horká linka".
* Přímo někam zatelefonovat* už se samozřejmě nedá.
* Nahlášení čehokoli přes tej jejich web je megaopruz a zkouška trpělivosti, ty jejich předpřipravené okruhy problémů jsou vytvořené tak, že jsem se snad ještě skoro ani jednou netrefil do žádného.
Hlavně že zrušili "Poradnu", kde si mohli lidi poradit mezi sebou, když ta jejich slavná hotlajna je jen výsměch. Asi se tam lidi domlouvali, jak s nima skončit...
<hr />
* Jak se dají oznámit poruchy siťového připojení přes webový formulář?
23. 11. 2020, 10:01 editováno autorem komentáře
No O2 mi poslala zprávu, že už nebude podporovat zařízení, že je už staré atd. Ve smlouvě o tom nebyla ani řádka. Takže jsem se rozhodl, že si pořídím novější zařízení z větší rychlostí internetu s lepší kvalitě TV, vzhledem k nové televizi. Tak se taky stalo, staré zařízení mělo občas nějaký výpadek , ale restart to většinou napravil hned na poprvé a po instalaci noho zařízení jak set-top-boxu tak modemu s anténou nastali problémy, neustálí výpadky TV, služby nešlo využívat zpětné prohlížení se sekalo či zařízení Box se vypnulo a někdy nepomohl restart vůbec a musel jsem to konzultovat s jejich technikem, museli jsme to celé znovu nastavit a přesto potíže přetrvávají a restart zařízení je skoro denní rutinou, budu muset to reklamovat. Co se týče internetu a rychlosti připojení tak výpadky jsou na straně sítě a rychlost se pohybuje tak na 50 až 65 % deklarované. Takže to ovšem nebylo vše , neustále mi účtují to staré připojení pevnou linkou ač už jsem se s nimi telefonicky dohodl a uznali chybu, ale další měsíc to tu bylo znovu a tak další reklamace vyúčtování a doufám, že už to skončí i když ještě nemám jejich odpověď. Kdybych to věděl, tak bych tam nechodil, či už bych od O2 službu nechtěl jsou drazí a služba tomu neodpovídá. Takže pokud hledáte operátora, tak se O2 vyhněte.
To si nevyberete. Dnes mě přišla sms od Vodafone, že mam vystavené vyúčtování na 2396 Kč. Vtip je v tom, že už to je minulý týden zaplacené. Mam svolení k inkasu a přišla mě v pátek sms že je platba přijata. Tak jsem volal na linku a po 65 minutách kdy jsem se nedovolal byl "hovor" ukončen. Prostě "chybička" se vloudí.
Dobrý den všem,já mám problém zase s internetem o2,objednal jsem si o2 pevný internet sám,na to mi volal takzvaný o2 specialista že má pro mně výhodnější nabídku tak jsem souhlasil to vše bylo 11.11.2020,dodnes se nemůžu domoct návštěvy technika pro zapojení a navíc jsou v tom hrozný zmatky on ten takzvaný specialista tvrdil že ta původní žádost se samozřejmě ruší jen co mi to dalo práce než to zrušili jo a ještě jsem měl zaplatit depozit 3 tis.který jsem taky zaplatil ale samozřejmě k té druhé smlouvě od specialisty o2,jenže oni mi naúčtovoli 3 tis.taky k té první zrušené žádosti a nemohu se domoct storna pořád jen slibují že už se to stornuje a nic pořád to mám ve fakturaci protože mám bohužel od nich ještě paušál na 3 telefony jakmile za pár měsíců vyprší smlouva jdu od nich.o2 opravdu nedoporučuji.
Nevím tedy jak to O2 myslí, ale zcela jistě ne ve prospěch zákazníků. Od prvopočátku mám problémy s přihlašováním se k serveru a to vždy, když je fotbalový zápas vedoucích celků ligy. Pokaždé se mi objeví hláška, že se k serveru snaží přihlásit moc lidí a že mám opětovně zkusit přihlášení po 5 ti minutách. Když se mi po 15 - 30 minutách podaří přihlášení realizovat, tak už mám poločas v pr...li (lidově řečeno). Už se kolikrát přihlašuji k jiným službám, abych se mohl nerušeně dívat na fotbal v celé jeho délce. A to má nový PC, zrychlený a upravený pro sledování ve vyšší kvalitě.
22. 11. 2020, 08:06 editováno autorem komentáře
Máme O2TV Air. Již od září se to seká, nejde to vypnout ani přepnout, přeskakují přitom programy a na Set top boxu bliká zelená žárovka. Když to resetuji, tak to trvá asi 5-7 minut něž to opět 2x načte. Rádcové na O2 povídal každý něco jiného. Jeden mi řekl ať se podívám jaká je přenosová rychlost a pak mi řekl, že je příliš vysoká. Nevím proč to říkal mně a ne provozovateli sítě. Druhý mi napovídal ať vyměním Set top box. To jsem reklamoval 2x a opravna řekla, že vše je v pořádku, ale samozřejmě není. Když jsem měl zapůjčen set top box od nich za 1000 Kč, tak ten šlapal bez problému. Nyní mi paní na základě mé písemné reklamace sdělila, že reklamaci neuznává, že to mám vždy okamžitě hlásit. A že mi doporučuje ať si to nechám přepnout na kabel, že Air zlobí. Když jsem jí řekl, že jsem od ústředny vzdálen 16 km a jde to starými metalickými kabely a rychlost byla 1 MB a to nešel pořádně ani internet, tak zmlkla. V sousední vsi to lidem zlobí také. O2 to je spolek pindalů. Tak přemýšlíme, že přejdeme někam jinam.
S O2 mám špatnou zkušenost již léta , přesto k nim jako osel stále lezu . Před léty nabízeli O2 TV na dva měsíce zdarma , zkusil jsem to. Když po mně chtěli zaplatit pronájem set top boxu na rok dopředu , myslel jsem, že jednoduše vycouvám. Bohužel. Musel jsem psát mnoho emailů , ke konci i s hrubšími výrazy než mne přestali otravovat . Nepoučil jsem se .Letos jsem zareagoval na jejich nabídku výhodné O2TV . Kam se hrabou dříve kritizovaní drobní šmejdi. Tady již vycouvat jednoduše nelze . Mám novou televizi Samsung s aplikací pro příjem O2 TV, samozřejmě se všemi výpadky jak popisují ostatní. Podle jejich O2 pracovníků to spraví set top box (za třiapůl tisíce), který si musím koupit za hotové nebo ho čtyři roky splácet. Brzy se ozvali , že mám starý modem , který již nepodporují a musím si koupit nový. Další minimálně 3,5 tisíce . Protože správně nefungovala i WIFI , šel jsem do toho. S novým modemem zůstalo vše při starém . Poruchy při příjmu televize i špatně fungující WIFI. Takže mimo měsíčního poplatku 1 tisíc kč za internet a O2 TV ještě čtyři roky splácet modem a set top box. To je byznys s nátlakem na zákazníka. Ještě že se objevila informace o možnosti optických sítí , snad do roka. Uvidím co nabídnou a pokud v tom nebude mít prsty O2, změním operátora i za cenu ztrát za nepotřebný O2 set top box a modem.
Nemám zkušenosti s TV od O2, ale internetové rádiopřijímače mi už léta spolehlivě slouží, přes kabelové i wifi připojení. On je totiž propastný rozdíl v datovém toku TV obrazu a zvuku a toho pro internetové rádio. To je nedostižné v tom, že umožňuje příjem až desítek tisíc stanic, doslova z celého světa. Na to pozemní vysílání nikdy nebude mít.
Argumentovat tím, že data někde netečou nic pro posouzení vlastností internetového rádia neznamená, tam není funkční ani samotný internet. Neexistuje totiž jen mobilní internet přes mobil v autě. Tam má samozřejmě přednost klasické autorádio, nověji samozřejmě s DAB+ tunerem. On ani ten terestr není vždy stabilní a nemusí to být ani vlivem pohyblivého příjmu v autě.
"Net je prostě nespolehlivý" - na serveru o českém internetu odvážné tvrzení. Samozřejmě pokud máte zkušenost jen s nějakým lokálním garážníkem na hobby úrovni, máte i notně zkreslený pohled...
Ad to mnou zmiňované Vrchlabí: příjem DVB-T2 tam opravdu až do postavení dokrývače byl všechno jiné, jen ne "stabilní"...