 
O2 provedla pro své uživatele i jiné úpravy.Jako dlouholeý uživatel již od prvého vysílání televizního signálu po pevné lince jsem byl příjemcem.Dodnes mám pevnou linku.Všem uživatelům,byl do konce měsíce října,umožněn mimo příjem televizního signálu pro televizní přijímač přijímat teno signál ještě na dvě jiná zařízení t.j.mobil,počítač tak jako je to u všech jiných společností které televizní program šíří,ať již satelitem,internetem.O2 to zrušil a pokud by to příjemce vyžadoval tak prostě zaplatit.Tento přístup se mě hrubě dotkl.Oni prostě hřeší na zakoupení přenosu sportovních přenosů extraligy společností O2 a tak asi věří že si lidé zaplatí.JInak je to podle mě cesta zpět.
 
Největší peklo je ta jejich "horká linka".
* Přímo někam zatelefonovat* už se samozřejmě nedá.
* Nahlášení čehokoli přes tej jejich web je megaopruz a zkouška trpělivosti, ty jejich předpřipravené okruhy problémů jsou vytvořené tak, že jsem se snad ještě skoro ani jednou netrefil do žádného.
Hlavně že zrušili "Poradnu", kde si mohli lidi poradit mezi sebou, když ta jejich slavná hotlajna je jen výsměch. Asi se tam lidi domlouvali, jak s nima skončit...
<hr />
* Jak se dají oznámit poruchy siťového připojení přes webový formulář?
23. 11. 2020, 10:01 editováno autorem komentáře