Vlákno názorů k článku
Část zákazníků O2 TV si znovu stěžuje na nedostupnost služby od anonym - O2 provedla pro své uživatele i jiné úpravy.Jako...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 11. 2020 18:48

    bez přezdívky

    O2 provedla pro své uživatele i jiné úpravy.Jako dlouholeý uživatel již od prvého vysílání televizního signálu po pevné lince jsem byl příjemcem.Dodnes mám pevnou linku.Všem uživatelům,byl do konce měsíce října,umožněn mimo příjem televizního signálu pro televizní přijímač přijímat teno signál ještě na dvě jiná zařízení t.j.mobil,počítač tak jako je to u všech jiných společností které televizní program šíří,ať již satelitem,inter­netem.O2 to zrušil a pokud by to příjemce vyžadoval tak prostě zaplatit.Tento přístup se mě hrubě dotkl.Oni prostě hřeší na zakoupení přenosu sportovních přenosů extraligy společností O2 a tak asi věří že si lidé zaplatí.JInak je to podle mě cesta zpět.

  • 21. 11. 2020 20:22

    bez přezdívky

    Při výpadku o2tv chybí informace typu: omlouváme se za výpadek (trvání od do), SMS zprávou. Předpokládám, že množství poruch poroste úměrně k délce modernizačních výkopů. Asi bude třeba dožadovati se finanční náhrady za výpadky.

  • 23. 11. 2020 9:59

    hawran.diskuse

    Největší peklo je ta jejich "horká linka".

    * Přímo někam zatelefonovat* už se samozřejmě nedá.
    * Nahlášení čehokoli přes tej jejich web je megaopruz a zkouška trpělivosti, ty jejich předpřipravené okruhy problémů jsou vytvořené tak, že jsem se snad ještě skoro ani jednou netrefil do žádného.

    Hlavně že zrušili "Poradnu", kde si mohli lidi poradit mezi sebou, když ta jejich slavná hotlajna je jen výsměch. Asi se tam lidi domlouvali, jak s nima skončit...

    <hr />

    * Jak se dají oznámit poruchy siťového připojení přes webový formulář?

    23. 11. 2020, 10:01 editováno autorem komentáře

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).