No O2 mi poslala zprávu, že už nebude podporovat zařízení, že je už staré atd. Ve smlouvě o tom nebyla ani řádka. Takže jsem se rozhodl, že si pořídím novější zařízení z větší rychlostí internetu s lepší kvalitě TV, vzhledem k nové televizi. Tak se taky stalo, staré zařízení mělo občas nějaký výpadek , ale restart to většinou napravil hned na poprvé a po instalaci noho zařízení jak set-top-boxu tak modemu s anténou nastali problémy, neustálí výpadky TV, služby nešlo využívat zpětné prohlížení se sekalo či zařízení Box se vypnulo a někdy nepomohl restart vůbec a musel jsem to konzultovat s jejich technikem, museli jsme to celé znovu nastavit a přesto potíže přetrvávají a restart zařízení je skoro denní rutinou, budu muset to reklamovat. Co se týče internetu a rychlosti připojení tak výpadky jsou na straně sítě a rychlost se pohybuje tak na 50 až 65 % deklarované. Takže to ovšem nebylo vše , neustále mi účtují to staré připojení pevnou linkou ač už jsem se s nimi telefonicky dohodl a uznali chybu, ale další měsíc to tu bylo znovu a tak další reklamace vyúčtování a doufám, že už to skončí i když ještě nemám jejich odpověď. Kdybych to věděl, tak bych tam nechodil, či už bych od O2 službu nechtěl jsou drazí a služba tomu neodpovídá. Takže pokud hledáte operátora, tak se O2 vyhněte.
To si nevyberete. Dnes mě přišla sms od Vodafone, že mam vystavené vyúčtování na 2396 Kč. Vtip je v tom, že už to je minulý týden zaplacené. Mam svolení k inkasu a přišla mě v pátek sms že je platba přijata. Tak jsem volal na linku a po 65 minutách kdy jsem se nedovolal byl "hovor" ukončen. Prostě "chybička" se vloudí.