... a milion a x-tý startup, co se na jednu stranu snaží přesvědčit okolí o svém "neokoukaném, inovativním, třeba i kreativním" nápadu.. ale zase tuctově spadne (z hlediska marketingu) mezi tu neskutečnou další svoloč, co pokaždé má nepochopitelné nutkání pokaždé svůj podnik / firmu pojmenovat tak, aby končila na -O .. Flatio, Discyo .. a dál už ani nebudu pátrat..
to byl takový problém se "vymezit" i na tomto marketingovém trhu ze zprofanovaného -O na konci a dát tomu jménu třeba discyee? ("discyeah") .. no škoda mluvit. Osobně se mi otevírá tzv. kudla v kapse, když vidím tyto případy - jak se ti "nováčci" snaží všechny přesvědčit, že oni mají novou myšlenku a jak jsou super.. a pak se ukáže, že jejich marketingu je totálně pozadu (viz to -O"¨).. už to ani není vůbec nijak cool, mít podobně znějící název. Ale to ze mě možná mluví pracovní zaměření.