Zhruba šedesát skutečných diváků České televize se objevuje v nové kampani, která má upozornit na šíři programové nabídky veřejnoprávní stanice. Propagační videa budou na všech stanicích s výjimkou Déčka, a také na sociálních sítích.
Kampaň Máme rádi ČT má podobu tří spotů o délce čtyřiceti sekund. Účinkují v nich reální diváci, kteří si sami vybrali své oblíbené pořady. „Česká televize dlouhé roky neměla vlastní image kampaň, což je škoda, protože je dobré občas připomenout, co všechno Česká televize dělá a pro koho. Chtěli jsme ukázat šíři nabídky České televize skrze naše diváky a jejich vlastními slovy,“ řekla výkonná ředitelka marketingu Štěpánka Sunková.
Diváci se přihlásili na základě výzvy ve vysílání, během pár dnů přišlo téměř sedm set přihlášek. Marketingový tým z nich vybral zhruba šedesát účastníků různého věku, pohlaví a zájmů. Nejmladší holčičce byly čtyři roky, nejstaršímu zájemci 93 let.
„Spoty tedy ukazují nejen nejoblíbenější pořady a projekty, ale také široké spektrum diváků, kteří se k České televizi hrdě hlásí,“ dodala Sunková. Závěrečné sdělení spotu je Jsme tu pro každého z vás.
Kampaň je volným pokračováním novoročního přípitku generálního ředitele, ve kterém hráli zaměstnanci televize. Natáčelo se v prostorách České televize, hotovo bylo za jeden den.