Jsou to normalni cocky , ale optimalizovane pro VR. Maji vetsi zorne pole , mesni barevnou vadu a nezpusobuji opticke artefakty (good ray) jako Fresnelovy cocky pouzivane v HTC Vive a Oculus Rift. Obavam se ale ze bude problem v hmotnosti a ve vysledku ve vyvazeni/inercialnim momentu helmy na hlave. Proste lepsi obraz za cenu mensiho pohodli uzivatele.
Tak to že něco nechápete není jejich problém.
V kvalitních brýlích s kvalitní aplikaci se vám blbě dělat nebude, vím o čem mluvím, dělá se mi blbě ve všech levných. Tohle je ale úplně jiná třída za úplně jiné peníze a taky pro jiné účely.
Když třeba navrhujete auto, tak nechcete utrácet miliony za to, abyste každý den udělali nový model a postupně ladili. Takže auta byla založena tak na 3 iteracich. Ale s těmito 3d brýlemi můžete každý den vyzkoušet úpravy reagující na připomínky z předchozího dne.
Polovine lidi se mota hlava, protoze VR aplikace jsou blbe napsany. Nejde napsat akcni hru kde se hrdina rychle pohybuje a v realu sedi na miste - rozpor vjemu organu na detekci pohybu (stredni ucho) a reality. Dobre funguji aplikace na nejlepsich helmach a drahem HW kde clovek provadi akce z jednoho mista - zkouma, strili, bojuje mecem ...