To by mě zajímalo jak to magické slovo Ai reálně pomůže.?
Některé uvedené značky, jako Outfindo mi ulpěly v paměti, protože zlý jazykové a fámy říkaly, že spamovali na sockách, fórech a bazarech.( cca rok 2022) A admini to považovali za neplacenou inzerci - spam a mazali ikdyž se to snažili maskovat jako astrosurfing.
A zprávy třeba o tom jak Bikero koupil Cycology se mezi odbornou erudovanou veřejností netěšily zásadně velkého uznání. Ale spíš despektu, až posměškům. Protože cílovku označovali ...na takové to domácí žvýkání... a konkurenta lidé z odborné veřejnosti viděli třeba v cyklo oddělení Mounfielda ,nebo Crussis nikoliv třeba showroomů zavedených značek. Které začínají čím dal tím víc přecházet na direct model a nebudou se dělit o desátek s prostředníkem.
Kdyby to byla pravda tak stím zásadně Ai nepomůže protože sází na nebonitní skupinu zákazníků, která má moc dlouhou obměnu vybavení.
A třeba lidé teoretizovali jestli zatím není zbrojení před následným prodejem.
21. 1. 2025, 12:11 editováno autorem komentáře