Chytré televizory značky Philips, které mají operační systém Titan OS a jsou připojené k internetu, nyní mohou zobrazovat reklamy přímo na hlavní obrazovce. Novinka v ovládacím rozhraní se týká České republiky a dalších zemí střední a východní Evropy.
Titan OS je systém, který Philips začal využívat u některých nových modelů od ledna 2024. Od začátku je koncipovaný tak, aby sloužil i jako reklamní plocha.
Reklamy se budou ve střední a východní Evropě zobrazovat prostřednictvím platformy Hybrid CTV Sales House, která už spolupracuje se značkami LG a Samsung.
„I když má Philips s novým OS prozatím menší zastoupení na trhu, jeho inovativní přístup v rámci Titan OS přináší velký potenciál růstu na českém a středoevropském trhu, což potvrzují i aktuální data. Nový reklamní prostor umožní inzerentům maximálně využít potenciál televizní reklamy nové generace,“ řekl Lukáš Hnilička, ředitel společnosti Hybrid.
Mezi první české inzerenty se zařadily společnosti Heureka a ČSOB. Právě zmíněná banka už inzeruje také v operačních systémech televizorů Samsung a LG. Značky si pochvalují, že reklama v ovládacím rozhraní televize má vyšší pozornost než jiné typy kampaní.