Máte televizor Philips s Titan OS? Teď uvidíte reklamy přímo v systému

4. 12. 2024

Sdílet

Titan OS Autor: Titan OS S.L.
Chytrý televizor se systémem Titan OS

Chytré televizory značky Philips, které mají operační systém Titan OS a jsou připojené k internetu, nyní mohou zobrazovat reklamy přímo na hlavní obrazovce. Novinka v ovládacím rozhraní se týká České republiky a dalších zemí střední a východní Evropy.

Titan OS je systém, který Philips začal využívat u některých nových modelů od ledna 2024. Od začátku je koncipovaný tak, aby sloužil i jako reklamní plocha.

Reklamy se budou ve střední a východní Evropě zobrazovat prostřednictvím platformy Hybrid CTV Sales House, která už spolupracuje se značkami LG a Samsung. 

„I když má Philips s novým OS prozatím menší zastoupení na trhu, jeho inovativní přístup v rámci Titan OS přináší velký potenciál růstu na českém a středoevropském trhu, což potvrzují i aktuální data. Nový reklamní prostor umožní inzerentům maximálně využít potenciál televizní reklamy nové generace,“ řekl Lukáš Hnilička, ředitel společnosti Hybrid.

Mezi první české inzerenty se zařadily společnosti Heureka a ČSOB. Právě zmíněná banka už inzeruje také v operačních systémech televizorů Samsung a LG. Značky si pochvalují, že reklama v ovládacím rozhraní televize má vyšší pozornost než jiné typy kampaní.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).