V novjějších verzích webOS u LG televizí se to dá vypnout u spořiče obrazovky, v aplikacích i na hlavní ploše, která je pak nicméně nevyužitá a přes půl obrazovky vidíte místo reklamy prostě logo webOS, které nejde změnit ani jako obrázek, ani za nic vyměnit, zatímco použitelné ikony zabírají jen úzký pás místa dole na obrazovce. Použitelné to tedy vůbec není tak i tak.
Tak se uklidnime,je to jenom na hlavni obrazovce,nikdo nerika,ze vam to bude skakat do filmu...je to videt i z tech obrazku,myslim,ze to je neobtezujici a nikdo vas nenuti na tu hlavni obrazovku koukat,proste zvolim hdmix a to dam i po spusteni a vyreseno,uz tam nemusim,pokud nebude aktualizace nebo vyplej proud...
Jak je to možné? Já vždy v Android TV aplikaci vidím hlášku "tento obsah nelze přehrát ve vaší zemi" (pokaždé v jiném jazyce). V KODI se pak stream nespustí a ani hlášku neukáže, kde je problém vím jen díky tomu že vím komu patří zdrojový server. Takhle nefungují třeba doplňky VTM, CatchUp TV... Funguje maximálně YouTube a iVysílání
Reklamy od výrobce TV by mi vůbec nevadily za předpokladu, že strpění reklam (pouze v menu kde nepřekáží) významně sníží cenu televize.
Příklad - slušná 65 TV stojí plácnu +- 30k. Běžná cena na trhu za TV bez reklam.
Výrobce TV ji uvede za cenu obvyklou, tj 30k s tím, že je možnost ji koupit i za 10k nebo dokonce dostat zdarma, když dovolím promítání těch reklam - ok může být.
Sleva by musela být významná a nikoli z přehnaných cen - oznámení výrobce, že tu stejnou TV uvádí na trh za 80k a s reklamou bude za 30k - prostě drasticky navýší cenu na nesmysl a s reklamou bude za běžnou cenu - tak takto opravdu ne, to fungovat nebude. Na to lidi nejsou dostatečně blbí, aspoň většina :)
Já bych takovou TV nekoupil. Už mám ban na TV od LG, protože tam už jsem o reklamách četl a výrobce LG jsem tedy odepsal. Takže si na blacklist přidávám i čínskej Philips.
Ti výrobci to budou zkoušt pouze tak dlouho, dokud budou mít prodeje. V okamžiku kdy prodeje klesnou si to sakra rychle rozmyslí, jestli kontaminované TV vyrábět, když je nikdo nechce :)
Když přijde LG, Philips, kdokoli s nabídkou TV s reklamou, ale za desítku v nákupce, ok pojďme se o strpění reklamy bavit. Jinak ne.
Já mám ted starší Philips smart TV ještě s operačním systémem Saphi. Vždycky tam byla malá reklama v menu v rohu na nejnovější televize od Philipsu s Ambilightem, ale posledních pár dní tam je reklama na ibalgin.
Mám v síti Pi-Hole, ale vypadá to, že si s tím zatím neumí moc poradit.
(Znáte někdo nějaký ad-list na tyhle druhy reklam v Saphi OS?)
To je realizovatelny. Ja mam pro svou TV taky RPZ na urovni DNS. Ve finale stacilo zabit par uvodnich DNS dotazu smerujici primo na sajty vendora, TV si vyhodnoti ze je na ty serepeticky offline a soucasne to nerozbilo ani HbbTV.
A maximalne si to kolecko zopaknu, pokud se pri update software v TV neco zmeni. Ale ono vyrobci TV zas tak "dynamicti" take nejsou. Realne to jeste nenastalo.
Zásada je televizi nepřipojovat k internetu.
Taky můžete dopadnout jako kolega, který koupil televizi s tím, že ji chce používat jen jako televizi na DVB-T2 - a když mu to přišel technik zapojit, tak zjistili, že to bez připojení k internetu ani není schopné projít základním nastavením. To sice vyřešilo AP na mobilu onoho technika, ale nakonec se zjistilo, že ta TV si ukládá/kontroluje po zapnutí nastavení kdesi v cloudu, takže bez připojení není ochotná fungovat.
Skončila v krabici a cestovala zpět do obchodu, mrcha.
u takhle velkých ty cenou už rostou nahoru. Netušil jsem, že když mluvíš o televizi, chceš 2m úhlopříčku, to se už možná do běžných domácností nehodí.
Ty monitory s dobrými cenami končí někde pod 60 palců, pak jde cena strmně vzhůru. 75 při troše snaze asi našel někde v akci do 30, ale běžné to není.
to je nerealizovatelný, stačí, když ti to televize bude přetahovat přes jeden server a dělat reverzní proxy pro reklamy.
Udržovat takový seznam na úrovni routeru může být docela náročné a nemluvě o riziku DoS, kdyby se útočníkovi povedlo do seznamu reklamních domén propašovat nějakou legitimní doménu nebo třeba doménu, z které si televize stahuje aktualizace a tím zabránit aplikovaný opravy na kritickou zranitelnost.
Za mě stačí takové televize nepoužívat, nebrat služby, které ti takhle vnucují reklamu.