Uveřejňovat velkoobchodn vstupní ceny dříve, než je obdrží Partneři CETINu je opravdu zvláštní přístup.
Ceny ve článku uvedené jsou samozřejmě jen jednou z nákladů Posktovatelů xDSL. K tomu je potřeba připočítat náklady na konektivitu - tj. vlastní obsah Internetu, IP adresy, dále náklady na mzdy zaměstnnaců Poskytovatele xDSL, kteří se o zákazníka starají a především celou technologii, kterou Poskytovatel potřebuje pro připojení k síti CETIN a následné distribuci Internetu ke koncovému zákazníkovi a investice do její pravidelné obměny apod.
Pak je potřeba přečíst všechny 3 stránky podmínek, např. že CETIN u akčních a superakčních nabídek v podstatě technicky za nic neručí, ale Poskytovatel za to svým zákazníkům ručit samozřejmě musí. apod.
Opravdu nevím o jiném oboru podnikání, kde se velkoobchodní vstupní ceny uveřejňují koncovému zákazníkovi. Je to obdobné, jako kdyby v supermarketu byla u prodejní ceny prášku na praní i jeho nákupní cena, za kterou ji supermarket nakupuje a nebo u prodejní ceny aut i vstupní cena autosalonu od výrobce vozidel.
Prostě u nás je v telekomunikační branži tak všechno nějak postavené na palici.
30. 11. 2021, 09:40 editováno autorem komentáře