Nebyl bych si tak jisty tim, ze informace ze "lze zridit pripojku" se setka s pripadnou realitou. Opakovane jsem se osobne setkal se situaci, kdy doticni klidne nechali zajemce i sluzbu objednat (a smlouva byla tedy jiz uzavrena) aby se nasledne zjistilo, ze jaksi ony potrebne draty konci par stovek metru mimo pozadovanou lokalitu. V lepsim pripade alespon draty privedeny byly, ale velmi spatne na nich fungoval i modem, o DSL nemohlo byt ani reci.
Ale to se tyka O2. Cetin s tim nema co delat. On nabizi pripojku jako B2B a neni odpovedny za zakaznika(O2) ktery u nej objednava realizaci pripojeni. Sluzbu si objednavate u O2 a ne u Cetinu.
Jinak tech 14 dni je tam jako bezpecnostni rezerva. Jde o to ze nekdy jsou koncove body pripojek vedeny tak spatne, ze se dela mereni a pruzkum v terenu.
To plati zejmena pro prahu kde je totalni maglajz kvuli ruznym zakoncenim a velmi starym nezakreslenym kabelum a nebo pro nadzemni vedeni po vesnicich.
Ano. Do sporu s O2 jsem se dostal uplne tak jak je popsano. Zde plati minimalne publicitu a stiznost na CTU.