Vlákno názorů k článku
Chceme konečně digitalizaci a silného koordinátora, vyzval Babiše Svaz průmyslu od mam - Stavební regulace mi naopak příjde poměrně mírná, zejména...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 11. 2017 9:51

    mam (neregistrovaný)

    Stavební regulace mi naopak příjde poměrně mírná, zejména co se týče estetiky, zasazení do prostředí a ekologie.

    Dopravní infrastruktura je tragická, to je pravda, ale není to důsledek ani tak legislativy, jako spíš neschopnosti. Proč Ťok vykládá, že nemůže investovat, protože nemá pozemky na stavbu? Pochopil Ťok, že lidi co pozemky vlastní, chtějí třeba místo peněz, zařídit zakoupení jiného adekvátního pozemku? Že když mu někdo rozetne pole na dvě malé poloviny dálnicí, že hospodaření půjde do kytek na celém pozemku a nejen na místě postavené dálnice? A co se takhle podívat na stávající infrastrukturu. Máme snad kvalitní povrchy a podélné značení silnic v pořádku. Silnice nejsou jen dálnice.

    Digitalizace je spíš jeden obrovský prostor pro korupci a vysosávání peněz jako Smart city. Osobně nevidím přínos v OPen card, Lítačce. Papírový kupon byl lepší, levnější. Nevidím přínos v digitalizaci mých personáních údajů, lékařských záznamů, protoe dřív nebo později je někdo ukradne.

    A konečně. Co je Svaz průmyslu? Jsou tam všichni, kdo něco vyrábí? Těžko. Podobně je to s Hospodářskou komorou.

  • 30. 11. 2017 10:07

    fd (neregistrovaný)

    Vy by ste snad od Toka cekal zcela libovolnou rozumnou vetu? Muzete si napriklad dohledati jeho vyrok, ze parkovacich mist pro kamiony je dost. Bezte se tak po 18 ci 20. hodine projet po libovolne dalnici. Stoji to na kazdem najezdu a sjezdu, na pumpach kde je misto pro 20 jich stoji 50.

    Namalovat bile cary je neresitelny problem, opravit dilataci !dalnicniho! mostu trva 3 roky. V zime je udrzba kazdorocne "prekvapena", ze napadl snih pripadne ze mrzne, a ceka, az v kopcich zustanou stat kamiony, aby pak bylo mozne v mediich brecet, ze se tam silnicari nemaji jak dostat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).