 
Tato podprahova masirka je fakt už přes čáru.
Xiaomi store není ukradený Apple store, stejně tak Lidl není kopie Alberta!
Obě tyto společnosti mají cca 15% Čínského trhu a cili na stejné portfolio zákazníků. Xiaomi již dávno není volba pro chudé a to co prodává v Evropě je jen malá a levnější část produkce.
Jen pro kontext, v Evropě je cca 750tisic možných zákazníků, avšak v samostatné Číně 2x tolik a když se pripocita zbytek Asie, tak těch 15% podílu vůbec nevypadá špatně.
 
Otázka jak ten Apple pro chudé funguje i mimo Čínu a země globálního jihu ?
Jde i spíš o marketing levné alternativy ,která čistě technicky je minimálně dobrá. Jasné, že kdy by se to vyrábělos s normami jako Apple, tak levné by to nebylo. Ale v číně mají nižší kupní sílu a levné služby\cenu práce tedy není tu tolik lidí který třeba na Apple nedosáhnou a takové komplexní značky jako Xiaomi má význam.
Tedy ofenzíva na trhu nebo splnění podmínky aby tam byly zásadně prodeje se nehnou.