CNN zkouší vysílání zpráv rovnou do Snapchatu. Chce přilákat mladé

22. 8. 2017

Sdílet

Každý den aspoň pět zpráv z celého světa. CNN rozjela svou zpravodajskou relaci The Update speciálně pro prostředí mobilní aplikace Snapchat. Televizní stanice to oznámila na svém webu.

CNN měla v červenci na počítačích a mobilních telefonech 42 milionů unikátních návštěvníků ve věkové kategorii 18 a 34 let. Ve své kategorii tak kraluje, ale na Snapchatu, který je považován za vstupní bránu mladých do světa sociálních sítí, už CNN předstihla konkurenční NBC. 

Ta dokázala za měsíc posbírat pro svůj pořad Stay Tuned 29 milionů unikátních diváků, z nich 60 procent je mladších 25 let a přes 40 procent pořad sleduje nejméně třikrát týdně. 

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).