Existence čehokoliv ve veřejnoprávním mediu je čistě závislé na politickém rozhodnutí (zákon) a výši příjmu tohoto média. Sledovanost má vliv pouze na vyvíjení tlaku. V tomto případě se to hodí jako nátlak na financování.
Tím říkám, že máte pravdu, jen to vidím asi v jiném výkladu, než jste zamýšlel. Váš komentář byl správný a nelze s ním nesouhlasit. Aby nedošlo k nedorozumění.
Oba máte pravdu. Dá se to chápat i tak, že to spíše ukazuje na to, že v zahraničí odebírají více sledovaností komerční média těm veřejnoprávním než u nás.
Úspěch ČT je v pořádku, samozřejmě jim gratuluji, nicméně ta informace je nám v reálu tak nějak kromě marketingu a zajímavosti k ničemu. Sledovanost má primární vliv na cílení reklamy a cenu reklamy na konkrétním médiu.