ČT24 má nový web, změnil se i použitý redakční systém

6. 12. 2023

Sdílet

Redesign webu ČT24 Autor: Česká televize

Zpravodajský web České televize má novou grafickou podobu. Stránka ČT24.cz je podle tiskové zprávy přehlednější, má nový redakční systém a její provoz by měl být stabilnější.

Změna navazuje na novou podobu webových stránek České televize, která byla představena s redesignem iVysílání na konci roku 2021. Postupně na ni přejdou další digitální produkty.

„V moderním designu stránek čtenáři uvidí novou sekci rychlých aktuálních zpráv, větší množství interaktivních grafik i analytických textů. Nový redakční systém také umožní lepší propojení webového a televizního obsahu ČT24,“ tvrdí ředitel zpravodajství a publicistiky Petr Mrzena.

Nové weby státu musí dodržet jednotný design. Jednotnost neznamená jednotvárnost, chválí experti Přečtěte si také:

Nové weby státu musí dodržet jednotný design. Jednotnost neznamená jednotvárnost, chválí experti

Redaktoři a editoři budou moci jednoduše vytvářet tematické rubriky a přinášet tak divákům okamžité specializované zpravodajství. Častěji budou divákům a čtenářům nabízeny články doplněné videoobsahem.

„S novou podobou webové ČT24 spouštíme redakční systém, který zefektivní práci našich redakcí, umožní nám vytvářet nové typy stránek a obsah uspořádávat tak, aby byla jeho podoba pro naše diváky atraktivní. Tento systém je zároveň pro Českou televizi technologickým krokem vpřed, přináší větší stabilitu a bezpečnost dat, a v následujícím období jej využijeme i pro další digitální produkci,“ uvedl výkonný ředitel pro digitální produkty Marek Doležel.

Proměnu mobilních aplikací plánuje Česká televize v průběhu následujícího roku.

Na novém webu nabízí ČT24 i nadále svůj standardní servis, čtenářům tak přináší například informace o zahraničním dění prostřednictvím projektu Evropský pohled, skrze který nabízí přeložené zprávy veřejnoprávních médií sdružených v Evropské vysílací unii. 

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).