Kdy jsem tam byl naposledy (na centrale) dosel jsem k zaveru, ze to byl take posledni nakup vubec. Misto okenka pro reklamace jakysi "doplnkovy prodej", misto samofakturace nic, misto kasy bankomatozrout a vubec to cele ve me zbudilo neodbytny dojem "tuhle nahazej ty prachy a vypadni". Bonusem jsem stravil 15 minut s "informatorem" dohledavajim cisla objednavky, protoze to si vazne pamatovat nehodlam.
Ovsem stale si muzete za nakup v hodnote 100 000Kc nechat jednou neco poslat "zdarma"... pricemz konkurence nabizi dopravu v cene uz pri nakupech v jednotkach tisic.
BTW: Chcete si zahrat loterii? Staci proste nahodne mackat cisla objednavek, stejne je to rostouci cislo, takze se zcela jiste drive nebo pozdeji trefite. Az se vam bude libit cena, tak zaplatite a odnesete si darecek. Jen dotycny co si objednal bude asi mile prekvapen take.
Tento koncept s nacvakáním si čísla objednávky, zaplacení kartou a vyzvednutím je pro mne velmi pohodlný. Nemusím stát žádnou frontu, jen si chvíli počkám, než připraví zboží. Není to jen výmysl CZC, tento výdobytek mají i jince (alza, mall apod.). Číslo objednávky si nepamatuji, ale naštěstí mám u sebe mobil a tam v sms nebo v emailu to číslo dohledám.
Také nevím, proč bych si měl platit a vyzvedávat náhodné zboží, které jsem si neobjednával a nepotřebuji ho, ale věřím, že určitě existují individua, která tato myšlenka přitahuje..
S čím souhlasím jsou ty jejich body za dopravu, ale zase na druhou stranu, vyzvednutí na kterékoliv pobočce je zdarma, ne jako u mimozemšťana..
si predstavte ze kdyz budete sousedum vybirat schranku taky zjistite osobni udaje sposty lidi/firem co jim pisou....a jeste vice osobnich udaju zjistite kdyz budete vybirat popelnice FAKT! A to vse muzete ziskat ZADARMO aniz by jste si musel kupovat to co si nekdo NAHODNE uhodnuty objednal :D