To je firmou.
Firma to může zařídit tak že bude mít aktivní servisní tým, který to bude operativně svážet a bez platnou linku kam to hlásit.
Nebo bude dávat za ukončení jizdy v nevhodných místech lidem velké penále. Aby to lidi nemotivoval nechávat kde to jen jde . Pravidelně to lidé třeba nechávají na nádraží na nástupišti.
Vzhledem k tomu že víc než 75% tvoří cizinci nějaký 100,- pokuty opravdu žešení není.
K oboum se nemají protože to snižuje zist a zmouhose jen na uklidňující a nic neřešící PR jak na to myslí.
Úplně stejně to je jako s firemními vozy , udělal přestupek ? Jde to za firmou až expost se to může řešit s konkrétním viníkem.
Spis bych videl jako problem ze Praha porad neni na tyto alternativni zpusoby prepravy dobre pripravena a mista kde se da kolo nebo kolobezka rozumne zaparkovat nebyvaji moc po ruce. Jinak nemuzu rict ze by mi kolobezky nejak prekazely. To je dost vyjimecne a kdyz uz, tak ji nebyva problem kousek poposunout.