jaka neexistujici konkurence? Porad tu ty a jini pisou, jak je TV mrtva, jak vsichni koukaji jen na netflixy apod. a rup... ocividne koukaji vsichni na klasickou TV...
chapu, ze se to odpurcum CT nehodi, ze vytvorila neco dobreho, tak to zacnou shazovat potouchlymi argumenty, ktere jsou jen pocity a ne fakta
Pro mne je to vzdy jen dukaz toho, ze to nekdo delal dobre, kdyz to jinym tak desne lezi v zaludku.
Jen DVB-T2 obsahuje několik desítek stanic, pokud máte kabelovku, satelit nebo iptv, tak máte další desítky stanic navíc, pak je tu třeba Netflix, ale i další možnosti sledování něčeho jiného, takže netvrďte že neexistuje konkurence.
Kdyby šlo o jeden celovečerní film, tak by se dala vaše poznámka pochopit, ale to je seriál, pokud vás nezaujme první nebo třeba druhý díl, tak se asi nebudete dívat na další díly, to byste byl trochu masochista nemyslíte?
Tak tady určitě nepůjde primárně o to prodat seriál do zahraničí, neboť se jeho děj týká ČR a toho, co se tu odehrávalo před 28 lety.
A kecy typu kdyby bylo jinde co sledovat... jsou úplně mimo mísu. Divák má dnes možnost vybrat si z nepřeberného množství filmů, seriálů, TV, YT, NF a bůhví čeho všeho kdykoliv si usmyslí ... a stejně si v neděli večer zapnul Devadesátky. A to už jasně vypovídá o kvalitě, o které si ostatní TV mohou jen nechat zdát a jen tiše závidí....
@pro všechny kluky: Pokud jde o sledovanost, tak jsem si našel statistiku za minulý rok. V kolonce ostatní je 9,4%. Tolik k YT, Netflixu, HBO...xy dalších zdrojů. Tak si tu nenalhávejte, že se jedná o masovou záležitost. Sám patřím poslední roky do kolonky "ostatní", ale snažím se neposuzovat realitu z pohledu vlastní sociální bubliny. Když uvádím vlastní zkušenost, tak to neopomenu uvést. Hlavními tahouny sledovanosti jsou ČT1, Nova, Prima. Občas komerční filmové stanice. Placené v rámci ATMedia mají jen 3,19%. v celodenní sledovanosti. K prodejnosti asi jen to, že třeba Hořící keř je jasným důkazem, že v zahraničí zajímají spíše specifika, než obsah, kterého mají nejen z vlastní produkce přemíru.
Já a propagátor Netflixu? Občas se podívám ne jejich produkci, ale rozhodně nepatřím mezi fanoušky. Mám rád asijskou tvorbu, ale z Hry na oliheň jsem nedokoukal ani první díl. Využívám jiné platformy. Z velkých jen YT, občas DM. Z čeho vyplynulo, že ČT nepřeji úspěch? Právě dlouhodobě zastávám názor, že by měla být pro "všechny" a mám ji za zlé, že se zcela ignoruje dva a třicetileté. S tím úspěchem to vidím jako s vánočními pohádkami. Někdo se spokojí se stále rotujícími (nejen) u konkurence, jiní dají přednost novince, byť ji potom zkritizují. To je i případ Devadesátek. Data zasazená do kontextu už nevypadají tak bombasticky, jako samotné číslo sledovanosti. Ale uznávám, že v mém okolí je pár lidí sledovalo. Pokud se je podaří prodat do jiných zemí, tak uznám jejich výjimečnou kvalitu. Zatím ČT dokáže prodat velice málo a hlavně to, na čem se podíleli světově známé kapacity. A to jen v omezeném počtu