Primě se podařilo nabrat nenáročné diváky, které oslovovala primárně Nova, a to jejími vlastními zbraněmi. Bulvární zpravodajství, bezduché laciné "nekonečné" seriály cilené převážně na ženské publikum, na které se soustředí a vyplácí se jí to. O show už tu není zájem, alespoň ne v podání Primy. Do akvizic nemá cenu investovat, protože to její divák neocení, samozřejmě promítnuto do sledovanosti. Proto i malé kanály, jako Love, Krimi jsou vyplněny nejlacinější německou tvorbou a celá knihovna Coolu již představuje dva seriály (Simpsoni a Hvězdná brána). Prima tak vydělává a daří se jí.
Nepředběhla. Ve všeobecné cílové skupině 15+ je za rok 2021 pořadí následující: Česká televize (32,34 %), Nova (26,34 %), Prima (25,18 %). Ve všech případech jde o průměrný denní podíl na sledovanosti. V hlavním vysílacím čase je pořadí stejné, jen s vyššími čísly u komerčních stanic: ČT 31 %, Nova 29,99 %, Prima 26,1 %.
Kromě toho má každá komerční televize svou cílovou skupinu, která je pro ni důležitá při prodeji reklam. V případě Novy jde o diváky 15-54 let, u těch je nejsledovanější. Prima prodává reklamu s cílením na kategorii 15-69 let.