Názory k článku
Deník N: Management Zásilkovny podle zaměstnanců tajil případy koronaviru na pracovišti

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 3. 2021 0:27

    TDS

    Tak ono hlavně je vidět, že Zásilkovna si vzala velké sousto a už se z ní pomalu stává jakýsi mix pošty a PPL.
    Spousta externích dopravců s roztřískanými dodávkami, ale když to svezou a rozvezou, proč ne.
    Ale mizerná zákaznická podpora, která nestíhá odbavovat reklamace a hlavně se reklamace neuznávají nebo jsou nastaveny takové podmínky a dokládání dokladů, že se většina firem na to vykašle - Zásilkovna tvrdila, jak je jiná, lepší, ale v reklamacích je asi nejhorší. U soukromých odesílatelů zase nevrací peníze, když zásilka není nakonec podána v limitu ač mají chodit zpět automaticky a zákaznický servis opět to neřeší.
    Chaos ve výdejních místech, kdy kolikrát velká část nejde ani zadat třeba z mobilu, ale z webové administrace ano.
    Nesmyslné pokuty za každý drobný nedostatek (např. přetáhnutí hmotnosti o pár gramů).
    Samostatná kapitola je přístup k výdejním místům, tam by taky někteří mohli vyprávět, není pak divu, že velká část míst odpadá, protože se jim to prostě za ty 4 Kč absolutně nevyplatí.

    Možná by paní Kijonková měla "trošku" ubrat na bombastickém PR a navážení se do konkurence (bez ohledu na to, že pošta v posledních měsících je také docela tragédie) a trošku to stabilizovat.

    A to, že se někde v kanclech neřeší roušky apod., to je obecný problém velké části firem a nejen komerčních. Třeba pošťačka v důchodovém věku, ve styku denně s desítkami lidí, se kterými komunikuje, za minulý týden 3x bez roušky předávala zásilku (uvnitř). Za přepážkama na půl žerdi. Neříkám že to považuju za nějaký mega problém, ale tohle je všude.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).