Naprostá zbytečnost, navíc fungující jen za dotace nebo neustálého dosypávání od investorů. Neřeší to vůbec žádný problém nebo dopravu v Brně, jen to překáží na chodnících (ty nové stojany) nebo všude kam to pitomci využívající ty růžové krámy přivážou. Zjevně soutěží o to, kdo to nechá na místě, kde to nejvíc zavazí chodcům.
V konečném důsledku jde jen o to, kdo z těch /aktuálně/ tří získá zakázku od města na bikesharing, čili jde opět jen o prachy o nic jiného. Jen je možné u toho používat ekokecy o mobilitě apod.
Navíc jak se víc využívají elektrokola apod. začíná to být čím dál nebezpečnější pro ostatní účastníky provozu, v první řadě chodce, následně řidiče, kteřím ti pitomci, když už nemusí šlapat vlastní silou, klidně v plné rychlosti vjedou v zákazu před auto nebo přes přechod pro chodce atd.
Nejsem příznivec regulací, ale s tímto by se mělo něco dělat. Jednou to má v podstatě motor, tak by na to měl být nějaký minimální řidičák a kontrola a hlavně postihy za porušování pravidel.
Tradiční problém překladu a buzzword
Pokud nejste členem sdružení, které ty kola vlastní nejedná se o bike sharing, ale bike r-ental !
Pokud si nechá kola vyrobit , myslím že bylo pravidlo, že V případě dětských jízdních kol a jízdních kol s pedály, která jsou vybavena elektrickým motorem, musí být výrobky povinně podrobeny zkušebním postupům popsaným ve zmíněných předpisech a označeny označením CE. Jestli ty kola mají CE znamená že to je OEM výrobek a né jeho výmysl a on to jen rebrenduje. Pokud ne asi ho to schvalování hodně "motivuje".
(Váš názor byl vyhodnocen jak spam (v textu byla použita zakázaná slova r-ental) a nebude přijat. Pokud se domníváte, že zadáváte regulérní názor, pošlete nám ho prosím e-mailem do redakce na adresu redakce (zavináč) lupa (tečka) cz