Do ČR vstupuje další platební brána. Mollie cílí na zdejší e-commerce a má hodnotu 130 miliard

15. 7. 2025

Sdílet

Koen Köppen, Mollie Autor: Mollie

Na český trh vstupuje nový fintechový hráč. Původem nizozemská služba Mollie fungující od roku 2004 vytvoří konkurenci stávajícím nástrojům pro správu plateb a financí.

Mollie má 850 zaměstnanců a poskytuje služby asi 250 tisícům firmám. Podnik nabral investice ve výši 928 milionů dolarů, skoro 20 miliard korun, kromě jiného od Blackstone Group. Hodnota startupu přesahuje šest miliard dolarů, asi 130 miliard korun.

Mollie vyvíjí a provozuje platformu, která firmám umožňuje přijímat platby a spravovat finance. Zvládá vyřizovat platby, párovat transakce, tvořit reporty nebo řešit prevenci podvodů a financování. Je možné provést spárování s e-commerce platformami typu Shopify, Magento, WooCommerce, PrestaShop nebo Shopware. Firma nabízí českou lokalizaci, technický support a podporu místních platebních metod.

Mollie označuje český e-commerce trh za jeden z nejpokročilejších v Evropě, takže expanze má představovat strategický krok.

Nizozemský fintech zároveň plánuje rozšiřovat lokální tým, zejména o specialisty na business development.

Češi na e-shopech stále více platí Google Pay a používají výdejní boxy Přečtěte si také:

Češi na e-shopech stále více platí Google Pay a používají výdejní boxy

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Dlouholetý technologický novinář, kmenový redaktor portálu Lupa.cz. Kromě Lupy publikuje i na webu E15 a v zahraničních médiích.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).