Do Zásilkovny vstupuje e-shop Notino, ve firmě získal 20 procent

6. 4. 2018

Sdílet

Ilustrační obrázek - zatím nepoužívat! LUPA Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek

Kosmetický e-shop Notino spojil síly s logistickou službou Zásilkovna, která provozuje síť výdejních míst, kde si lidé mohou vyzvednout nákupy z e-shopů. Ve skupině Packeta, která Zásilkovnu vlastní, si Notino pořídil 20% podíl, oznámily firmy v tiskové zprávě.

Zásilkovně, která momentálně působí v deseti zemích EU, má nový podílník pomoci s expanzí na další evropské trhy. „Cílem pro letošní rok je pokrýt našimi službami všech 28 zemí Unie a s tím nám pomůže právě vstup strategického partnera, který na těchto trzích už působí. Chceme nabídnout klientům dostupnou logistiku a služby spojené s expanzí do celé EU. Letos tak budeme moci nabídnout přes jedno napojení API cenově příznivou logistiku do všech zemí EU,“ říká zakladatelka Zásilkovny Simona Kijonková.

Služba podle ní loni přepravila 7 milionů zásilek a letos se chce dostat na 12 milionů. Ve střední a východní Evropě provozuje 1895 výdejních míst.

Brněnskému Notinu (do roku 2016 známému pod jménem Parfums.cz) má spolupráce přinést vylepšení logistiky. E-shop momentálně funguje v 21 zemích a plánuje další expanzi. Firma hlásí roční obrat asi 7 miliard Kč.

Celou transakci ještě musí schválit antimonopolní úřad.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Šéfredaktor Lupa.cz a externí spolupracovník Českého rozhlasu Plus. Dříve editor IHNED.cz, předtím Aktuálně.cz a Českého rozhlasu. Najdete mě na Twitteru nebo na LinkedIn

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).