Vlákno názorů k článku
DPD už nepřijímá nové zákazníky a omezila platbu v hotovosti i změny termínu doručení [AKTUALIZACE] od Pat - Nedovedu si představit že někdo "přejde k DPD"....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 12. 2017 11:26

    Pat (neregistrovaný)

    Nedovedu si představit že někdo "přejde k DPD". Odkudkoli. DPD nemá žádnou podporu, s příjemcem se nikdo nebaví, jediný kontaktní telefon má automat, veškerá komunikace probíhá přes e-mail/formulář na webu, a to jediným člověkem z Prahy který odpovídá, pokud vůbec, prakticky výhradně v noci. Na místní depo odkud se doručuje se nedovoláte, dopravce (tedy ten řidič příjemce nijak nekontaktuje), DPD samo neposílá žádné vyrozumění o dodávce zásilky (telefon, SMS, e-mail), kdy bude zásilka doručena se nedozvíte, při nezastižení nedostanete žádnou zprávu.. Řekněte mi, schválně, kdo konkrétně by chtěl přejít k DPD?

  • 7. 12. 2017 7:30

    DPD zákazník (neregistrovaný)

    My DPD využíváme a jsme maximálně spokojeni. Byli jsme u PPL a bylo to hrozný. Je to vždy o lokálním řidičovi. Ten náš volá dopředu, přijede kdy řekne, maká jak šílenej.

  • 6. 12. 2017 20:13

    Zákazník (neregistrovaný)

    Taky jsem měl stejné problémy až jsem rozvážejícího řidiče jednou chytil. Řekl, že avizace telefonem je možná, ale patřičný e-schop si ji musí objednat a taky zaplatit. Jinak že rozváží firmám a tam vždycky někdo je. Do domácností je to problém pokud to není objednáno a zaplaceno. Tak nevím jestli mluvil pravdu a nebo si to vymyslel. Před zhruba 5 lety vždycky ráno volali, že budou ten den doručovat. Pak už ne.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).