Nedovedu si představit že někdo "přejde k DPD". Odkudkoli. DPD nemá žádnou podporu, s příjemcem se nikdo nebaví, jediný kontaktní telefon má automat, veškerá komunikace probíhá přes e-mail/formulář na webu, a to jediným člověkem z Prahy který odpovídá, pokud vůbec, prakticky výhradně v noci. Na místní depo odkud se doručuje se nedovoláte, dopravce (tedy ten řidič příjemce nijak nekontaktuje), DPD samo neposílá žádné vyrozumění o dodávce zásilky (telefon, SMS, e-mail), kdy bude zásilka doručena se nedozvíte, při nezastižení nedostanete žádnou zprávu.. Řekněte mi, schválně, kdo konkrétně by chtěl přejít k DPD?
Taky jsem měl stejné problémy až jsem rozvážejícího řidiče jednou chytil. Řekl, že avizace telefonem je možná, ale patřičný e-schop si ji musí objednat a taky zaplatit. Jinak že rozváží firmám a tam vždycky někdo je. Do domácností je to problém pokud to není objednáno a zaplaceno. Tak nevím jestli mluvil pravdu a nebo si to vymyslel. Před zhruba 5 lety vždycky ráno volali, že budou ten den doručovat. Pak už ne.