Třeba já neblokuji reklamy, ale obsah třetích stran. A není to proto, že to někdo může náhodou zneužít, ale protože to Google, Facebook a jiní masivně zneužívají už teď. A ano, vyhnu se tak i podvodných reklamám, které zas tak výjimečné nejsou. Pokud někdo chce, ať se dívám na reklamu, nechť má obsah, který mě zajímá a reklamu má pod kontrolou a vloží si ji na web sám. Když to svěří někomu, kdo dává prostor podvodníkům, tak se bráním předem. Do ghetta také nepůjdu nepřipraven.
Až se mi v kuchyni naprosto mimo moji kontrolu začnou objevovat nože, které tuhle při krájení přiotráví jídlo, jindy mi skrytá čepel v rukojeti pořeže ruku a občas z toho vyletí kulka a někoho při vaření postřelí, tak nad tím asi budu vážně uvažovat. Do té doby si akorát zaťukám na čelo nad podobně dementními "analogiemi".
No vtipna je jejich reakce na ten podvod... kdyz jim ho nekdo nahlasi ve stylu.
Kdyz uz se na to prijde, tak to vypnem.
Podle me, pokud se nekdo setka s podvodem ve stadiu realizace. Tak by mel navstivit nejbl. sluzebnu policie a nahlasit podezreni z pachani TC....
Mozna by ale prisli o platici zakazniky.
OMG. Nebude to třeba proto, že se to šíří přes síť Seznamu, který má asi tak milionkrát víc informací k věci a k tomu armádu bezpečáků a právníků? Tedy pominu-li to, že s tímhle výborným přístupem by taky mohli být považování za spolupachatele, když se jim teda nechce spolupracovat na nalezení pachatele a přístup je, že si do reklamní sítě necháme nasypat naprosto cokoliv a budeme to šířit dál, hlavně když z toho cinknou prachy...
A co tam nechodit, kdyz ti vadi podminky provozovatele? Nebylo by to fer? A pokud by vsichni ti bojovnici za nerelevantni reklamu tam prestali chodit, treba by se provozovatele zamysleli, zda neni neco spatne.
Ale chapu, ze jsme vrealnem svete a nejake vyssi duvody blokovani jsou jen zastupny problem. Ono i kdyby to bylo naprosto relevantni, tak to blokovat budes, jen uz bude slozitejsi vymyslet ten duvod.
"Tem z toho nekde" (čti tomu, kdo to spoluzavinil tím, že si zcela mimo svou kontrolu do svojí reklamní sítě pouští cokoliv odkudkoliv) to jaksi již bylo nahlášeno a bavíme se o tom, že z toho zjevně nevyvodili odpovídající důsledky.
Já žádnou odpovědnost za podvodné reklamy v Skliku nenesu, ani k tomu žádnou oznamovací povinnost nemám. V neposlední řadě mě za to nikdo neplatí a opravdu nemám absolutně žádnou chuť vysvětlovat švestkám na obvodě, jak fungují internetové reklama, javaskript, co to je přesměrování apod. Sorryjako.
"pokud se nekdo setka s podvodem ve stadiu realizace. Tak by mel navstivit nejbl. sluzebnu policie"
Zjevne nevite jak automatizovane to cele funguje a jak by tento pristup casove zatezoval lidi kteri tam maji reklamu na starosti. Treba barman z klubu Cross kdyby mel podobne nahlasovat prodej kazde davky drog jehoz je svedkem, tak by se k prodeji drinku nikdy nedostal....