Je myšleno pro blbého člověka blbé UX ? Nenazýval bych všechny zákazníky Tety blbci, UX se venuji už poměrně dlouho a např. kategorie e-shopu schované po kliku a ještě do nevyrázného tlačítka je zajisté chyba jako mraky. Duplicitní hledání na stránce? Proboha proč? Informace o produktu, asi zapomněli atd.
To co vyjmenovavas, sice dneska moderne pod pojmem "UX", cobyz znudenejma manazerama vymyslenyho dalsiho korporatniho oboru, aby se nuzticky hezky rozeviraly, neni nic jinyho nez pofekalovany design, nebo jeste nejaka horsi technikalita - pritom pustit neco na web uz celkem davno vyzadoval alespon nekolik SU-manager-peer-checku. Skoda, ze tam nesedel single odbornik na UX a cely to nezkoordinoval, to by panecku Teta byla stastna.
Ten konkretni problem jsem nezaznamenal, ale nerikam, ze neverim, mohl klidne nejaky produkt neco zobrazovat spatne.
S UX a designem problém nemám, ale s cenami teda velkej.
Dívali jste se na ně?
Já teda mrknul jen na prací prášky a šampony a vidím, že je to totálně nekonkurenceschopné.
Osobně jsem nikdy nekoupil drogerii přes eshop, ale nakupuju pravidelně v supráči v rámci velkého nákupu. Ceny v Tetě by mě ale určitě nemotivovaly k nákupu, jsou prostě hrozný.
Pro koho to je?
Důchodkyně přes eshop nakupovat nebude.
Pracující žena v produktivním věku zajede do supráče.
Mladá dá buď supráč, nebo koupí online levněji.
Nějak nechápu, kdo tady bude cílovka.