To co vyjmenovavas, sice dneska moderne pod pojmem "UX", cobyz znudenejma manazerama vymyslenyho dalsiho korporatniho oboru, aby se nuzticky hezky rozeviraly, neni nic jinyho nez pofekalovany design, nebo jeste nejaka horsi technikalita - pritom pustit neco na web uz celkem davno vyzadoval alespon nekolik SU-manager-peer-checku. Skoda, ze tam nesedel single odbornik na UX a cely to nezkoordinoval, to by panecku Teta byla stastna.
Ten konkretni problem jsem nezaznamenal, ale nerikam, ze neverim, mohl klidne nejaky produkt neco zobrazovat spatne.
S UX a designem problém nemám, ale s cenami teda velkej.
Dívali jste se na ně?
Já teda mrknul jen na prací prášky a šampony a vidím, že je to totálně nekonkurenceschopné.
Osobně jsem nikdy nekoupil drogerii přes eshop, ale nakupuju pravidelně v supráči v rámci velkého nákupu. Ceny v Tetě by mě ale určitě nemotivovaly k nákupu, jsou prostě hrozný.
Pro koho to je?
Důchodkyně přes eshop nakupovat nebude.
Pracující žena v produktivním věku zajede do supráče.
Mladá dá buď supráč, nebo koupí online levněji.
Nějak nechápu, kdo tady bude cílovka.
Je myšleno pro blbého člověka blbé UX ? Nenazýval bych všechny zákazníky Tety blbci, UX se venuji už poměrně dlouho a např. kategorie e-shopu schované po kliku a ještě do nevyrázného tlačítka je zajisté chyba jako mraky. Duplicitní hledání na stránce? Proboha proč? Informace o produktu, asi zapomněli atd.