Vlákno názorů k článku
E-shop lan-shop.cz oznámil změnu majitele a ukončení činnosti od anonym - Bohužel s obdobně negativní reakcí jsem se setkal...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 1. 2020 15:35

    bez přezdívky

    Bohužel s obdobně negativní reakcí jsem se setkal již před lety, kdy jsem u nich řešil dodané nefunkční zboží. Místo toho, aby mi vyšli jakkoliv vstříc, strhli mi několik tisíc korun za otevření z krabice a ozkoušení zboží (jednalo se o papírovou krabici, která nebyla poškozená - bylo dodáno poštou s právem na vrácení do 14 dnů). Zrovna před pár týdny jsem tuto starou historku oprášil v jedné recenzi, na kterou tehdejší majitel ještě hbitě reagoval výhružkou a sdělením, že jsem duševně nemocný a vymýšlím si. Fakturu včetně penále mám doteď schováno :)

    Jinak to nebyl špatný eshop, dokud jste nechtěli cokoliv reklamovat nebo nedej bože vrátit. Ironií je, že teď mám repasovaný notebook s prodlouženou zárukou, který mi odešel po 3,5 letech, a bazar mi nabídl nový repas v ceně původního- aneb můj zákazník můj pán...

  • 4. 1. 2020 9:50

    bez přezdívky

    Objednal jsem PC, dorazilo, ale nebylo funkční. Vyměnit mi ho odmítli, že prý ho pošlou do servisu. Po 32 dnech jsem požádal o vrácení peněz. Odpověděli, že mi posílají balík, nic víc. Balík dorazil, ale byly v něm jen paměťové moduly, které jsem reklamoval s PC a dopis...je nám líto, končíme, vaši reklamaci nelze vyřídit.
    Teď nemám ani PC, ani peníze. Na emaily firma nereaguje. Takže budu muset podat žalobu.

    4. 1. 2020, 09:50 editováno autorem komentáře

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).