To je hodne sporne. Eshop se obecne rika tomu, co se v predchozi vyvojove fazi jmenovalo zasilkovy obchod. Pokud tedy nekdo prijima objednavky elektronicky a vyrizuje je dopravou k zakaznikovi, vetsina lidi to opravnene povazuje za eshop - i kdyby si to provozovatel pojmenoval treba ja nevim NejvicNepouzitelnaProdejniSluzba...
Jo, to byl neřešitelný problém. Poslali mi stůl se dvěma nohama do severních Čech a na reklamaci mi řekli, ať si zajedu pro chybějící nohy do Ostravy. Na moji logickou námitku, že si platím dovoz, abych nemusel nikam jezdit a že by snad pro dvě prodejny stené fírmy neměl být problém poslat si chybějící zboží mezi sebou mi paní naznačila, jestli jsem to dobře pochopil, že co bych chtěl když nakupuji u Ikea.
Nákup ne eshopu u Ikea je z mých nejhorších zážitků s eshopem za cca 15 let co nakupuji online... Objednal jsem desku stolu, čtyři nohy ke stolu a molitanový chránič matrace.
Ačkoliv na webu bylo psáno, že čtyři nohy stolu jsou dostupné, poslali mi stůl s dvěma nohama. Chránič matrace zapáchal nějakou chemikálií tak hrozně, že mi zamořil byt (doslova, skončil na balkoně, po třech dnech na balkoně páchnul úplně stejně hrozně jako po vybalení).
Telefonát s Ikea nevyřešil nic: prý si mám pro nohy někam zajet a chránič nechat odvětrat v garáži pár týdnů. Na mou slušnou námitku, že používám eshop s dovozem, abych nemusel jezdit sto kilometrů do prahy pro dvě nohy a garáž nemám, mi paní naznačila že jsem v životě měl víc snažit.Po čtrnácti dnech, dvaceti tlefonátech a jedné osobní návštěvě mi ty z.... h.... poslali dvě chybějící nohy a odvezli si pachovou bombu. NIKDY VÍCE!
Pokud by skvělá IKEA měla námitky, mohu doložit, rád zveřejním a udělám reklamu!