Aktualizováno 16:17: Všechny odstavené služby byly po 16. hodině znovu obnoveny. Československá obchodní banka neplánovaně odstavila všechny kanály elektronického bankovnictví. Přibližně od 15. hodiny nefungovala ani mobilní aplikace ČSOB Smart, ani internetové bankovnictví.
„Omlouváme se, tahle odstávka nebyla v plánu. Děkujeme za trpělivost a pochopení,“ upozorňuje chybová hláška v aplikaci s modrým chameleonem.
Zamítány jsou rovněž platby kartou po internetu, i když jsou autorizovány přes SmartKlíč. ČSOB se na svých účtech na sociálních sítích k problémům v reakcích na dotazy uživatelů přiznává.
@tvrabec Dobrý den, aktuálně evidujeme výpadek našich služeb. Na nápravě intenzivně pracujeme. Za způsobené potíže se Vám omlouváme. Prosím, sledujte naše webové stránky: https://t.co/dJyl4UJ0VC 💙
— ČSOB (@CSOB_CZ) September 9, 2024
Bance mimo to nefungovala ani základní webová prezentace. Ani na opakovaný dotaz banka neuvedla, co bylo příčinou problémů.