Zato založení účtu po telefonu tam funguje (fungovalo?) úplně perfektně - zvládli to bez návštěvy pobočky, s doručováním lejster kurýrní službou.
Já bych zase mohl pomlouvat jinou banku, kde založení dětského konta trvalo týden, se třemi návštěvami pobočky. Občas se prostě něco zadrhne, nejčastěji u nějakého nedoškoleného juniorního pracovníka, který si neví rady. Ale v tom rozhodně není ČSOB sama!
Příčinó byla chybná elektrónka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc
Tentokrát nešlo o zákeřný útok zvenčí, ale zřejmě jen drobný mezisystémový interní komunikační zádrhel, s poněkud negativním dopadem.
Ale počkejme na oficiální vyjádření - dost možná to bylo celé jinak. ;o)
ČSOB to jsou tragedi. Pred casem jsem zkousel u nich zalozit ucet online prosel jsem vsema krokama az do konce ale na konci nebylo nic! vazne vubec nic proste v jednu chvili clovek dal pokracovat a prazdna obrazovka. zadna hlaska ze je nejaky error, ci uspesne zalozeny ucet proste NIC. Tak rikam si asi je to vse. Kouknu do mailu a tam mi prisli obchodni podminky asi tri dokumenty OK. Cekam na dalsi mail zda prijde prihlaseni k uctu ci alespon nejake info jak se prihlasovat NIC. Dal jsem jim 24h a pak volal na info linku tam mi rekli ze zalozeny ucet u nich nemam at to zkusim znovu no zkusil jsem a stejny vysledek na konci nic a to uz jsem volal ihned na podporu a tam mi rekli ze musim na pobocku :D Na pobocce pak slecna vubec nevedela co ma delat po 20 minutach marneho snazeni o zalozeni uctu dosla pro starsi kolegini ta ji zadala vyssi opravneni a uz videla ze tam mam 2 nedokoncene ucty k zalozeni tak to odklikla a pridala mi pro jistotu NOVY nakonec jsem dostal 3 sms o uspesne zalozenych uctech no hned jsem ji nechal ty 2 predchozi neDOKONCENE zrusit... jako tragedie nic jim tam nefungovalo byla z toho docela nestastna...
když vezmu na našem trhu prvních 20 bank, tak ČSOB je technicky největší tragédie, ruku si může podat s Max bank, ta ale už má osud zpečetěný. Roky přelepování a přilepování, fluktuace lidí, nedostatek dokumentace, naprosté lajdáctví, spousty sdružení, rozpojení a migrací (era, poštovní spořitelna atd.) z toho udělali jeden velkej bordel.
Naštěstí si to uvědomují i interně, jen to nějakou dobu potrvá.
Mám podobný zážitek. Založilo se ČSOB ID, ale ten účet už ne, a pak to byl bludný kruh. Několikrát mi během dalšího měsíce volali, asi na 5. pokus se mi jich zželelo, tak jsem to ve slabé chvilce zvednul. Jestli prý mám stále zájem o ten jejich účet. 🤣
Slečně na zákaznické lince jsem asi půl hodiny vysvětloval situaci s tím, že na pobočku fakt nechci, jinak bych si nezakládal účet přes internet, a krom toho že mě zajímá akorát ten jejich bonus za založení účtu, který za založení na pobočce nedostanu, jinak bych si u nich nic nezakládal. Asi 3 minutu se strašně smála, nicméně nevyřešilo se nic, nemá práva.
Ale asi jsem udělal dojem vyplněním následného dotazníku na téma spokojenosti s hovorem, když jsem jim napsal, že slečna byla výborná, akorát ta banka stojí za h***o. Cca za 14 dní přišel email, že účet je založen - a skutečně se tam dalo přihlásit.
Bonus zinkasován, což mi připomíná, že asi je vhodná doba účet opět zrušit, už to bude skoro rok. 🤣
To nerušte - ještě Vám zavolá jejich dceřinka ušetřeno.cz
s nabídkou kontroly smluv na energie a možností je upravit, dokonce s případnou finanční kompenzací (pokud byste to měl jó blbě a podařilo se ušetřit hodně).
S trochou štěstí Vám bude volat i stejná slečna. ;o)
10. 9. 2024, 18:24 editováno autorem komentáře
Mirek:
Ano výbornou ilustrací toho, jak (ne)máte pravdu je digitalizace stavebního řízení. Všechny závady, a že jich je, měly být odstraněny do konce srpna. Je polovina září, funguje to jako když kulhavá kobyla jede Velkou Pardubickou a hlavní viník, který už měl dávno chodit kanálama říká: Nemůžu odstoupit, kdo by to pak po mě dodělal!
Moje přítelkyně má u ČSOB, (k mému velkému povyražení), účet a nedávno se nechala zlámat a přešla na Smart banku. A od té doby má jen problémy; několikrát týdně řeší s jejich helpdeskem odmítnutí přístupu. Já mám pouze ,,blbý" seniorský mobil, takže Smart banka u mne nepadá v úvahu a můj bankovní dům to bezvýhradně respektuje; jedu dál na SMS, (vzhledem k věku bezplatné) a vše funguje k mé plné spokojenosti. Karty u korunového i běžného účtu mám nastavené tak, že s nimi můžu pouze platit v obchodech, (sice nepoužívám, ale je dobré mít zadní vrátka) a vybírat z bankomatů, (bez poplatků a kdekoli v zahraničí) a jsem naprosto spokojen.
RRŠ:
Ano, přístroje jsou zastaralé, vzduch v místnosti zavlhlý a vydýchaný a pokus se proto pravděpodobně nepovede. Hlavně, že máme na všechno špičkové odborníky! Místo, aby uvedli do provozu kvalitně doladěný blbuvzdorný systém, tak něco splácají a pak to, mnohdy i několik měsíců, za provozu horkotěžko záplatují. A jsou v pohodě, protože nikoho ani nenapadne, aby jim způsobené škody nechal zaplatit!
co skrývá označení Smart banka? Je to ji jiné označení mimo Moneta?
Jinak na SMS se dá jet i bez věkové diskriminace, akorát vám na dosmrti budou vyskakovat neodkliknultené dialogy, že je tonebezpečné, a už x let zrušené a nepodporované a že vás můžou napadnout kyberpodovníci
11. 9. 2024, 10:31 editováno autorem komentáře
ČSOB -tvářící se jako "česká banka", ve skutečnosti pořád zConstAtělá v jádru, za zenitem, jedna ruka neví co dělá, snaží se to maskovat "nejmodernější appkou". a "vychytávkami, co nikdo nechce" a UI experimenty
Jenže appka, byť sebemodernější ,seberesponzivnější a sebebezpečnější nefixne ten totální chaos ve zbytku korporátu
to, že mají v IT bordel nemusí být vůbec vidět navenek a služby mohou fungovat na jedničku a naopak uklizená a voňavá infrastruktura zase může být schovaná pod nefungujícími službami a procesy.
Špatné IT hlavně zvyšuje riziko výpadků nebo incidentů (chyb, průniků, zpoždění) a čerpá peníze, které mohli být věnované na jiných místech nebo pro zákazníky zlevnit služby.