Tohle je spíš důsledek toho, že se technické záležitosti řídí z netechnických oddělení. Zákony páně Parkinsona se v IT prostředí projevují velmi rychle a v IT driven companies s o to větší razancí.
A zdaleka se to netýká jen ČSOB.
jde o to, že většina prostředků dnes jde právě do projektu BIAT, tam se bude kompletně měnit core systémy a poté navazující klientské aplikace, dnes to je celé na technologickém limitu
Co staví "bokem", to opravdu nevím. To, co je aktuálně nabízeno zákazníkům, je úplná katastrofa (a v případě, že má člověk víc účtů, je to fakt na ránu).
Nojo, ČSOB. Čím víc "vylepšení", tím větší scheisse, výpadky několikrát do měsíce naprostý standard. Jinak pro začátek bych těm UX kouzelníkům předvedl pokus, kde posadím 10 náhodných lidí před obrazovku a stopnu, jak dlouho jim potrvá najít v tom pokladu výpis z účtu.