Nojo, ČSOB. Čím víc "vylepšení", tím větší scheisse, výpadky několikrát do měsíce naprostý standard. Jinak pro začátek bych těm UX kouzelníkům předvedl pokus, kde posadím 10 náhodných lidí před obrazovku a stopnu, jak dlouho jim potrvá najít v tom pokladu výpis z účtu.
Co staví "bokem", to opravdu nevím. To, co je aktuálně nabízeno zákazníkům, je úplná katastrofa (a v případě, že má člověk víc účtů, je to fakt na ránu).
jde o to, že většina prostředků dnes jde právě do projektu BIAT, tam se bude kompletně měnit core systémy a poté navazující klientské aplikace, dnes to je celé na technologickém limitu
Tohle je spíš důsledek toho, že se technické záležitosti řídí z netechnických oddělení. Zákony páně Parkinsona se v IT prostředí projevují velmi rychle a v IT driven companies s o to větší razancí.
A zdaleka se to netýká jen ČSOB.