1) Musk pouze plnil "slib", ktery dal jiz drive - tedy ze pokud Trump od dohody odstoupi, on uz dale nebude jeho poradcem.
2) Vzhledem k zamereni Muskova obchodovani je pro nej odstoupeni od smlouvy vlastne poskozovani jeho obchodnich zajmu, takze od nej mozna i trochu pokrytecke.
3) Schvalne - zacnou podobne osobnosti a celebrity, co ted Trumpa za to odstoupeni kritizuji, pouzivat misto soukromych letadel komercni linky? Pak by se jim mozna dalo i verit, ze to s tou nasi planetou mysli uprimne... :-)
CO2 je těžší než vzduch, takže pokud ho vypustí auto, zůstane u země a rostliny ho ,,zkonzumují", pokud mají dostatek vláhy a světla. Takže ekoteroristé by měli řešit hlavně letadla, protože to, co vypouštějí v 10 a více km výšky, zůstane nahoře a ovlivňuje klima mnohem víc, než pozemní producenti. A protože letadla spálí mnohem více uhlovodíků a tedy vyrobí mnohem více škodlivin, než auta, bylo by jen rozumné silně omezit leteckou dopravu a létání ve vysokých vrstvách atmosféry zakázat úplně. A také by se mělo zakázat bublání minerálních pramenů a aktivní sopky, ty navíc kromě CO2 vypouštějí i chlor, fluor, kysličník siřičitý a další jedy.
michal, včera 20:44
Poněkud kecáš. Kolik tun paliva spálí na trase přes půl planety, plus cesta z plantáže do přístavu a z druhého přístavu do obchodu a kolik se spálí jízdou po silnici? A už jsi někdy viděl u nějakého lodního motoru katalyzátor pevných částic? Lodní doprava má jedinou výhodu a sice tu, že na loď se toho dá naložit strašně moc, v porovnání s ostatními druhy dopravy. Jenže to jede pomalu a účinnost lodního šroubu je o dost menší, než účinnost systému kolo - silnice/kolejnice. Ale když takový plně naložený tanker ztroskotá blízko u pobřeží...
Musk je obyčejnej Kašpárek, jeho jediné obdivovatelné + je to, kolik si již dovedl nakrást. Takoví se neštítí ve jménu "ovlivnění klimatu" nahrabat další biliony tolarů ve formě výpalného. O žádnou ekologii ve prospěch obyčejných lidí, těm, kteří tento tunel v Paříži zorganizovali, nikdy nešlo. A vo tom to je.
bob včera 15:28
Když mi to zafinancuješ, klidně a klidně i na týden. A buď si jist, že mi to ublíží mnohem méně, než chodit po Praze. Že jsi nedochůdče a že nedochůdčat a alergiků, mimo jiné díky přehnané hygieně a všemožnému rozmazlování stále přibývá, je, bohužel, fakt. Nakonec naši civilizaci převálcují nějací odolní pralesáci, kterým nic neříkají alergie, ani civilizační choroby.
Musk je jeden z mála, který něco opravdového dělá v době, kdy ostatní produkují převážně leštěné prdy. Nemyslím Teslu - to je spíš hračkářský průmysl, ale jde mně o SpaceX. To, co tato Muskova společnost dokázala v relativně krátkém čase, je úctyhodné.
Trumpovi se nedivím, že chce od té rudozelené smlouvy ustoupit a to, že už Musk nebude jeho poradcem je velká škoda.
Protože respektuju Muska, musím respektovat i tento jeho názor. I když nesouhlasím.
XB-1:
Na kradení musejí být vždy minimálně dva. Ten, který chce krást a ten, nebo ti, kteří se okrást nechají. Mne by dnes nikdo nedonutil, vzhledem k tomu, co vím a znám, abych financoval vývoj něčeho tak pofidérního, jako je akumulátorový elektromobil, natož abych si ho koupil. Protože: 1/ Energie, kterou do těch baterek naláduji, se musí někde vyrobit a jediné jakž takž ekologické elektrárny jsou ty jaderné, čili používáním elektromobilů se produkce exhalací, konkrétně u nás (uhelné elektrárny) o moc nesníží, jen se zkoncetruje na území severních Čech, a 2/ nevidím nejmenší důvod, proč zaplatit trojnásobek ceny za vozidlo, jeho užitná hodnota je o dost nižší, než vozidla se spalovacím motorem. (omezený akční radius, velmi nízká výdrž baterií - max. 3 roky, nepřijatelně dlouhá doba dobíjení oproti klasice a nekomfortní provoz, zejména v zimě, kdy kapacita baterie silně klesá a spotřeba, díky topení, silně stoupá). Ale reklama a sešvindlované laboratorní testy, na hony vzdálené realitě běžného provozu, udělají s většinou lidí psí kusy.