Hodnocení od zaměstnanců společnosti Everli nejsou moc lichotivá: https://cz.indeed.com/cmp/Everli/reviews?fcountry=ALL&start=20
31. 3. 2021, 16:54 editováno autorem komentáře
Pokud se nad tím jako potenciální zákazník zamyslím, tak už jen slib, že mi zboží dovezou do hodiny od objednávky je nesplnitelný slib u jakéhokoliv většího (víkendového) nákupu pro rodinu.
Takže serióznost pro mne jako zákazníka klesá k nule.
Z toho i plynou ty recenze. Pokud se někdo snaží nutit shoppery tohle stihnout, tak podle toho budou milí a dodají mi kvalitní zboží. Kdo z nich bude prohlížet kvalitu zeleniny, ovoce, masa nebo vajec když na to nemá čas?
Další věc je, že nikdy nebudu vědět co dovezou. Nemají vlastní sklad, takže nic negarantují. Ani to, že i když je to skladem, tak to tam shopper najde. Čím méně bude mít času, tím více toho nepřiveze.
Dle recenzí zaměstnanců jezdí vlastním vozem, tj. o to větší náklady, žádné chladicí zařízení apod. Sám si vezmu alespoň chladicí tašku nebo autoledničku.
Tohle podle mne nemá šanci na úspěch.
Využívám on-line dovážku, ale tam mají vlastní sklad, chlazení v autě, vstřícný přístup k reklamacím a neslibují nesplnitelné. A řidiči nepracují za 5.5€/h brutto (bez odečtení nákladů)