co se používá v jiných korporacích
To je možná ten problém, velké firmy mají pozoruhodnou schopnost vybírat si ta nejméně praktická řešení. Nevím, čím to je, protože se to děje i u nástrojů, které ti vyšší manažeři sami používají. Možná mají své vlastní preference ohledně užvatelské přívětivosti, které my nechápeme, koneckonců třeba i takový e-mail se v různých částech firmy používá diametrálně odlišným a téměř nekompatibilním způsobem.
Jestli ono to nebude spis tim, ze oni ty aplikace typicky spis "pouzivaji" ... tak jednou za 10 let.
Jinak co se tyce tohoto oboru aplikaci, nepouzitelny smejd je to uplne vse - osobne sem testoval 20+ ruznych variant, a ve vsech pripadech (mozna je to tim ze sem ten ITk) sem to "rozbil" do maximalne 5 minut.
Takova klasika, kterou to ale jen zacina, je pouzivani vsemoznych uchylnych(a nikde nezdokumentovanych) portu, ktere neprojdou pres firemni firewall. Hned v zavesu za tim, je "bez admina to nefunguje". A kdyz to jakoze hypoteticky ma fungovat z browseru, tak typicky bud nejde video, nebo nejde zvuk nebo to neumi pouzit mikrofon. A kdyz to nahodou nejakym zazrakem najede, tak se to typicky do 5 minut slozi, a uz to nejde nastartovat.
Takze kdyz chce nekdo s nekym komunikovat, je zahodno tak 14 dnu predem vse nastavit, otestovat ... aby se to pak stejne delalo znova, protoze to fungovat nekomu ze zucastnenych stejne nebude.